Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@13:32:25 GMT

کلوپ: فوتبال را پیچیده تر از این که هست نکنید

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۸۱۴۹

کلوپ: فوتبال را پیچیده تر از این که هست نکنید

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد خیلی درگیر استفاده از یک روش در امر مربیگری خود نیست.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی آلمانی مرسی سایدی ها اخیرا از سیستم 1-3-2-4 استفاده می کند اما او اذعان داشت نباید فوتبال را خیلی پیچیده کرد.

 

کلوپ در مورد سیستم 1-3-2-4 اخیر خود گفت: "نه فقط هنگام ورود من به لیورپول بلکه در مقاطعی مانند سال گذشته و البته آخرین بازی از این روش استفاده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از سیستم های مختلف بهره می بریم اما من در مورد چیزهایی مانند این مسئله خیلی فکر نمی کنم.

 

 

من تنها از تجربه ام تا جایی که در خاطر دارم استفاده می کنم و به اسناد گذشته مراجعه نمی کنم تا یادم آید در یک مقطع از چه روشی استفاده کرده ایم. هر موقع شرایطش بوده با سیستم لوزی هم بازی کرده ایم و سیستم ما زمانی که ما با 3 بازیکن جلو بازی می کنیم چیزی شبیه الماس است و ما از روش های متفاوت استفاده کرده ایم اما من همیشه به دنبال بهترین سیستم هستم.

 

اما همه چیز مربوط به بازیکنان بوده و وظیفه من این است که بازیکنان را به بهترین شرایط برسانم تا بتوانند با عملکرد خود به تیم کمک می کنند اما برای رقم خوردن این اتفاق ما باید بسیار خلاق باشیم زیرا در نهایت بازیکنان با غریزه خود بازی می کنند.

 

شاید یک یا 2 ساعت برای توضیح خواسته هایم زمان بگذارم اما فوتبال را پیچیده تر نکنید زیرا این بازی انتظارات به اندازه کافی از بازیکنان دارد و ما به کسی نیاز نداریم که سوالات بیشتری مطرح کند."

لیورپول یورگن کلوپ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!

گواردیولا از این که طی هشت سال اخیر با برنامه فشرده فوتبال انگلیس تیم او را آزار داده‌اند، ناراضی است. 

طرفداری | صحبت‌های پپ گواردیولا از فرصت مصاحبه با آلن شیرر استفاده کرد تا اعتراضش را به سران فوتبال انگلیس برساند. 

پس از 120 دقیقه سنگین و طاقت‌فرسا مقابل رئال مادرید که پیش از آن نیز با برنامه فشرده لیگ برتر همراه شده بود، منچسترسیتی روز شنبه در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف چلسی رفت. تیمی که بیشتر از سیتیزن‌ها استراحت کرده بود تا برای 75 دقیقه خط دفاع این تیم آن‌ها را آزار دهد. پپ گواردیولا گفت‌وگو با آلن شیرر را توفانی آغاز کرد:

غیر قابل قبول است. کاونتری، یونایتد و چلسی میان هفته بازی نکرده بودند ولی آن‌ها [اتحادیه فوتبال انگلیس] ما را مجبور کردند امروز بازی کنیم. جمعه هفته آینده خیلی بهتر بود. باید اجازه می‌دادند ما ریکاوری کنیم. این موضوع پذیرفتنی نیست. ما پاس‌های زیادی را لو دادیم چون خسته هستیم. کاری که بازیکنام امروز انجام دادند یکی از بهترین چیزهایی است که بعد از ۱۲۰ دقیقه بازی در روز چهارشنبه از گروهی از بازیکنان دیده‌ام. 

لینکر که از شروع صحبت‌های گواردیولا غافلگیر شده بود، یک سوال جدی مطرح کرد. آیا احساس ناعدالتی می‌کنی؟

برای سلامتی بازیکنان غیرممکن است! این موضوع که ما امروز بازی کنیم عادی نیست. صادقانه بگویم، عادی نیست. ما جرات نداشتیم به شما بگوییم، برای فیفا دهانمان را بستیم، اما غیرممکن است. 120 دقیقه غیرقابل قبول است. همه شما بازیکن فوتبال هستید. احساسات شکست مقابل رئال مادرید را درک می‌کنید. بنابراین صادقانه بگویم، من این کشور را می‌شناسم، برای چیزهای زیادی خاص است اما برای سلامتی بازیکنان است. نمی‌فهمم امروز چطور زنده ماندیم.

لینکر ادامه داد. اعتراضت را با اتحادیه در میان گذاشته‌ای؟ پپ پاسخ داد: 

گری، فکر می‌کنی خواسته‌های ما چیزی را تغییر می‌دهد؟ تنها قدرتی که دارم این است که اینجا صحبت کنم. این چیزی را تغییر نخواهد داد. من سال‌هاست که این را می‌دانم. اما چرا ما امروز بازی‌می کنیم و نه فردا، با یک روز استراحت، وقتی کاونتری و یونایتد و چلسی در اواسط هفته بازی نمی‌کنند؟ چرا؟ چرا یک روز دیگر برای سلامتی بازیکنان ندارید؟ برای من، به عنوان یک سرمربی، به من بگویید چگونه برای این بازی مقابل چلسی در بهترین مقطع فصلشان آماده می شوید؟ چطور؟ غیرممکن است. هیچ شانسی وجود ندارد. مردم نمی توانند ضربه‌ای که با حذف از چمپیونزلیگ خوردیم را درک کنند. چرا به ما یک روز اضافی ندادند در حالی که منچستریونایتد/چلسی/کاونتری در اواسط هفته بازی نمی‌کنند؟ برای حق پخش تلویزیونی... باشه، بعد از بازی از من نخواهید کارهای اضافی انجام دهم چون قرار نیست انجامش بدهم. تیمم را نابود کردید.

نسبت به بازی با رئال مادرید تنها 4 تغییر انجام دادی؟ 

خیلی فکر کردم. به خاطر دارم دو سه سال پیش همین اتفاق افتاد. ما چهارشنبه در دورتموند بازی کردیم و شنبه مقابل لیورپول قرار گرفتیم، تغییرات زیادی ایجاد کردیم. نیمه اول 3-0 شد، آن‌ها ما را نابود کردند. بنابراین در مورد 4 تغییر امروز خیلی فکر کردم. بیشتر بازیکنان ریکاوری نکرده بودند، غیرممکن بود. نه فقط از نظر فیزیکی، می‌دانید که چگونه مقابل مادرید در یک چهارم نهایی بازی کردیم، از نظر ذهنی، ریکاوری پنالتی‌ها بسیار سخت است. بازیکنان منچسترسیتی اسطوره هستند، این بچه‌ها، کاری که در هفت سال گذشته انجام داده‌اند و دوباره آن را ثابت کردند. رودری، دوباره همانطور بازی کرد، کایل همانطور که بعد از مصدومیت سه یا چهار هفته‌ای مثل سابق مقابل مودریک و جکسون می‌دوید. صادقانه بگویم نمی‌دانم چگونه زنده می‌مانند. به شخصیت بالای تیمم افتخار می‌کنم.

گواردیولا با یک جمله گفت‌وگوی توفانی را پایان می‌رساند؟ 

ما می‌خواهیم بازی کنیم. ما عاشق فوتبال هستیم اما این موضوع زیاده‌روی است. 

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست
  • پپ گواردیولا در عربستان | دو باشگاه بزرگ عربستان آماده انجام بزرگترین و پیچیده ترین انتقال تاریخ فوتبال
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!
  • محافظت‌کار: تیم‌های قوی‌تر از ذوب‌آهن را برده‌ایم