Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@22:05:10 GMT

پنجمین اهدا عضو استان بوشهر در سال جاری

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۸۲۱۵

پنجمین اهدا عضو استان بوشهر در سال جاری

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: براثر تصادف با موتورسیکلت و خونریزی شدید مغزی اشرف ملک‌زاده، بانوی ۴۳ ساله ساکن بوشهر در بیمارستان سلمان فارسی تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفت.

علیرضا باقری بابیان تشکر از اقدامات و تلاش‌های ویژه کادر درمانی بیمارستان سلمان فارسی بوشهر افزود: مرگ مغزی این مادر مهربان پس از انجام چندین مرحله آزمایش و معاینات پزشکی به تائید پزشکان معتمد وزارت بهداشت و پزشکی قانونی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری با اشاره به وصیت این مادر فداکار مبنی بر اهدا عضو در صورت مرگ مغزی بیان داشت: با اعلام رضایت خانواده ایثارگر این مادر مهربان هماهنگی‌های قانونی برای اهدا عضو وی صورت گرفت.

کبد و دو کلیه این مادر فداکار جان سه هم‌وطن نوجوان و جوان را از مرگ حتمی نجات داد

کارشناس پیوند واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: ایثار ماندگار زنده‌یاد اشرف ملک‌زاده با پیوند کبد به یک نوجوان ۱۶ ساله و پیوند دو کلیه به دو جوان ۲۲ و ۳۸ ساله موجب شد تا این سه هم‌وطن از مرگ حتمی نجات پیدا کنند.

پیام تقدیر ویژه رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از این اقدام خداپسندانه

منوچهر نعمتی افزود: جمعی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز با حضور در مراسم ختم زنده‌یاد اشرف ملک‌زاده پیام تقدیر ویژه رییس دانشگاه را به خانواده ایثارگر وی ابلاغ کردند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط بردسکن

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ علیرضا جنیدی ارزش هر سری  کمک هزینه جهیزیه  را ۲۵ میلیون تومان اعلام و اظهار کرد: در فروردین ماه امسال نیز ۱۰ سری جهیزیه شامل بیش از ۱۰ قلم کالا به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان نیز به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط اهدا شد.

فرمانده سپاه شهرستان بردسکن ضمن اظهار امیدواری افزود: امیدواریم بتوانیم در سال جاری نیز همانند سال گذشته کمک هزینه جهیزیه را برای زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط تهیه و توزیع‌ کنیم.

وی افزود: ظرف یک ماه گذشته بیش از ۱۰ هزار پرس افطاری ساده، ۴ هزار پرس غذای گرم بسته‌بندی شده و بیش از ۲۰۰ سبد غذایی به همت آستان قدس رضوی بین خانواده‌های نیازمند و روزه داران توزیع شد.

جنیدی ارزش این تعداد سبد غذایی، افطاری ساده و غذای گرم بسته‌بندی شده را بیش از ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

فرمانده سپاه شهرستان بردسکن همچنین گفت: به همت گروه‌های جهادی شهرستان بردسکن ظرف یک ماه اخیر بیش از ۶۰ میلیون تومان کمک نقدی برای مردم مظلوم غزه نیز جمع آوری شد.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس ایجاد می شود
  • برگزاری کنفرانس هوش مصنوعی در بوشهر+ تصویر
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • ۱۱ مادر باردار در سیل اخیر بلوچستان نجات یافتند
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان
  • اهدا بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط بردسکن
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر
  • مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود