Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@23:45:53 GMT

در این هتل زیرآبی در کنار ماهی‌ها بخوابید +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۸۲۱۹

اگر دوست دارید شبی را در زیر آب و در کنار ماهی ها بخوابید، می توانید سری به اقامتگاه ساحلی جزیره کنراد مالدیو رانگالی بزنید و یک اتاق زیرآبی رزرو کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس، این هتل استثنایی که موراکا نام دارد به جای سقف های عادی، سقفی دارد که با نگاه کردن به آن زیبایی های دریا و ماهی های در حال حرکت را مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیبایی هایی که از این طریق قابل مشاهده است، تنها از طریق غواصی در عمق دریا قابل مشاهده است.

افرادی که بر روی تخت های این هتل دراز می کشند بدون خیس شدن می توانند گونه های مختلف حیات دریایی را مشاهده کرده و لذت ببرند.

هتل Muraka یا Coral در نزدیکی رستوران زیرآبی Ithaa کشور مالدیو قرار دار. این رستوران در عمق 5 متری زیر آب دریا قرار دارد و از شهرت زیادی برخوردار است. طراحی داخلی هتل و رستوران یادشده شباهت زیادی به یکدیگر دارد و هر دو دارای سوئیت های بزرگی هستند.

هتل زیردریایی مذکور می تواند تا حداکثر نه مهمان را در خود جای دهد. اتاق های یادشده در عمق 5 متری آب قرار دارند و برای مراجعه به انها می توان از آسانسور و راه پله مارپیچ استفاده کرد.

سوئیت های بزرگ این هتل مجهز به یک تختخواب، یک حمام و یک محوطه بزرگ است. مناظر پنجره های این سوئیت ها بسیار چشم نواز بوده و حتی در حمام نیز قابل مشاهده هستند.

تشکیلات و سازه های زیردریایی این هتل 600 تن وزن دارد و پس از ساخته شدن در خشکی به محل نصب حمل شده اند.  75 درصد از دیوارها و سقف این سوئیت ها از آکریلیک روشن و شفاف ساخته شده اند. هزینه هر شب اقامت در سوئیت های یادشده 50 هزار دلار به ازای هر شب است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ماهی قاچاق در سیریک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ فرمانده انتظامی شهرستان سیریک گفت: ماهی‌های قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از خودرو‌های عبوری محور جاسک –سیریک از یک دستگاه نیسان کشف شد.

سرهنگ محمدرضا رستمی افزود: در این رابطه یک متهم و راننده خودرو دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید؛  توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم

دیگر خبرها

  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • ماهی دودی
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • (تصاویر) ماهی دودی
  • امشب ماه کامل صورتی را رصد کنید
  • (ویدئو) حال خوب فلسطینی‌های آواره در ساحل دریا
  • کشف ماهی قاچاق در سیریک
  • بیماری زنگ زرد بلای جان غلات
  • بارش شهابی Lyrid 2024 را از دست ندهید