Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@19:27:01 GMT

مرگ بالینی رئیس‌جمهور مستعفی یمن

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۸۲۳۲

«عبدالملک العجری» عضو ارشد جنبش انصارالله گفت که اطلاعات ضد و نقیضی درباره وضعیت جسمانی «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمنوجود دارد.

العجری امروز چهارشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: منصور هادی با توجه به وخامت شرایط جسمانی‌اش نمی‌تواند هیچ نقشی در مدیریت مرحله انتقالی جدید که نیازمند یک رهبری سازنده و فعال است، داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنان روایت‌های مختلفی درباره شرایط جسمانی منصور هادی وجود دارد، اما او مطمئنا به مرگ بالینی دچار شده است.

عضو دفتر سیاسی انصارالله تصریح کرد: پرونده عبد ربه منصور هادی بسته شده است و مساله ادامه حضورش در قدرت یمن امکانپذیر نیست.

 شبکه تلویزیونی المیادین چندی پیش به نقل از منابع سیاسی یمن گزارش داده بود که رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن به علت وخامت اوضاع جسمانی نتوانست در ریاض با مارتین گریفیتس فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن دیدار کند.

 خبرگزاری اسپوتنیک در شهریورماه گذشته خبر داده بود که منصور هادی از سال ۲۰۱۱ به علتبیماری قلبی تحت درمان قرار دارد.

منبع: فارس

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره گزارشگری WWE از بهبود وضعیت سلامتی خود خبر داد

جری لالر وضعیت جسمانی خود را عالی توصیف کرد.

کینگ جری لالر به تازگی از آخرین وضعیت سلامتی جسمانی خود صحبت کرد.

طرفداری | جری لالر در فوریه 2023 دچار یک حمله خطرناک قلبی شد. خوشبختانه او در مصاحبه اخیرش از بهبود شرایط جسمانی خود خبر داد و اعلام کرد که اگرچه هنوز بهبودی کامل حاصل نشده اما دیگر مشکل خطرناکی وجود ندارد.

وضعیت سلامتی من عالی است. به تازگی دکتر زانویم اعلام کرد که دوره ریکاوری پس از عمل تعویض مفصل زانو به خوبی پیش رفته است. البته، برخی عوارض خفیف آن سکته هنوز وجود دارند، با این حال آنها نیز به زودی برطرف خواهند شد.

لالر با وجود عمل جراحی زانوی خود، همچنان به سفر کردن و حضور در محافل عمومی ادامه می‌دهد. او در مراسم Hall of Fame پارسال WWE نیز برای قرائت سخنرانی معرفی دوستش، اندی کافمن به تالار مشاهیر حضور یافت. او همچنین در یکی از اپیزودهای ماندی نایت راو پارسال به میزبانی ممفیس، مقابل دوربین WWE حضور پیدا کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • جنبش حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • ۳ جمله مهم از دیدار بارزانی با رئیس‌جمهور
  • اسطوره گزارشگری WWE از بهبود وضعیت سلامتی خود خبر داد
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • راه اندازی داشبورد آنلاین آمارنامه ملزومات دارویی
  • راه‌اندازی داشبورد آنلاین آمارنامه ملزومات دارویی
  • جدیدترین موضع گیری حماس درباره مذاکرات آتش بس غزه
  • تصاویر جدید از محمد خاتمی و وضعیت جسمانی‌اش
  • تمسخر چکمه‌های پدرِ شاه، توسط آیت‌الله خمینی!