Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «کولیندا گرابار کیتاروویچ» رییس جمهوری کرواسی به تمامی اعضای تیم ملی فوتبال این کشور به خاطر شهامت و شگفتی سازی در جام جهانی 2018 روسیه، نشان «دوک برانیمیر» اهدا کرد.

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی راشا تودی روز چهارشنبه نوشت: تمامی 23 بازیکن تیم ملی کرواسی و اعضای فدراسیون فوتبال این کشور، از رییس جمهوری کشورشان که به عنوان یک هوادار متعصب و البته مورد توجه در عرصه سیاست، توجه رسانه ها را در جام جهانی تابستان جاری به خود جلب کرد، نشان دوک برانیمیر دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نشان ششمین نشان پراهمیتی است که به افتخار «دوک برانیمیر» فرمانروای پیشین این کشور نامگذاری شده و به ساکنان منطقه بالکان به واسطه تلاش های شان در جهت مطرح ساختن نام کشور خود در عرصه های بین المللی اهدا می شود.
در این مراسم، «داوور شوکر» ستاره افسانه ای فوتبال کرواسی و رییس کنونی فدراسیون فوتبال این کشور نیز حضور داشت، کسی که پیش از نایب قهرمانی کرواسی در روسیه، به همراه کروات ها در جام جهانی 1998 فرانسه، بهترین عملکرد این تیم را رقم زد.
اهدای این نشان از جانب گرابار کیتانوویچ به عنوان نخستین رییس جمهوری زن کشور کرواسی برای «لوکا مودریچ» کاپیتان و ستاره بی چون و چرای آنها در جام جهانی روسیه، حکم تکرار دوباره صحنه ای را داشت که او پیش تر و در ورزشگاه لوژنیکی مسکو، جایزه توپ طلا جام بیست و یکم را در حالی از کیتاروویچ دریافت کرد که چشمانش با اشک شوق در برابر ده ها دوربین زنده تلویزیونی به نمایش در آمد.
کیتاروویچ پس از اتمام جام جهانی با انتشار پستی میهن پرستانه در اینستاگرام نوشت: کرواسی – بالاتر از همه.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش جام جهاني 2018 تيم ملي كرواسي نشان دولتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران یادواره آزادسازی خرمشهر و از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه فردا تیم ملوان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه فردا در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران انزلی به مصاف تیم سایپا تهران می‌رود.
داوری این دیدار بر عهده: مهرداد خسروی با کمک‌های هیوا بهمنی و هیمن نوربخش است.
ملوان فصل شگفت انگیزی را رقم زده و در لیگ برتر در جایگاه پنجم لیگ برتر است، ملوانان در جام حذفی همیشه یکی از مدعیان سنتی جام هستند و سابقه قهرمانی در این جام را هم دارند. 
سایپا تهران، اما مدت هاست از سطح اول فوتبال کشور دور شده و در لیگ یک روزگار می‌گذارند.
نارنجی پوشان تهرانی با مجتبی سرآسیایی سرمربی خود به انزلی می‌روند ولی شاید آنها به اندازه ملوان جام حذفی را جدی نگیرند و به دنبال لیگ باشند هرچند تقریبا شانسی برای صعود به لیگ برتر نخواهند داشت. 
ملوان در مرحله قبل شهر راز شیراز را شکست داد و سایپا هم تیم پارس جنوبی بوشهر را برد.

دیگر خبرها

  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • سرخ و سفید و دوست‌داشتنی
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ مدال طلا بر گردن اسدیان
  • مدال طلا بر گردن هلیا اسدیان
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول