Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@02:29:05 GMT

اعزام اردوی راهیان نور دانش آموزی

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۸۴۳۸

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان فرمانده سپاه ناحیه املش امروز گفت : این دانش آموزان به مدت 3 روز ازمناطق عملیاتی قصرشیرین، سرپل ذهاب، دالاهو، مرصاد و بازی دراز دیدن می کنند.
سرهنگ یحیی پور با اشاره به اینکه این دومین کاروان دانش آموزی شهرستان املش است به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شد افزود : ۸۰ دانش آموز دختر بسیجی این شهرستان هم ماه گذشته راهی این مناطق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت : تا پایان امسال 160 دانش آموز دیگر املش به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خوزستان اعزام می شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دانش آموز املشی راهیان نور مناطق عملیاتی کاروان دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از امروز ۴ اردیبهشت آغاز می شود.

در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی - آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت‌های آسیایی تایلند انجام می دهند.

فدراسیون هاکی در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام، در حال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان عمان به درخواست و میزبانی این کشور است که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان ۱ تا ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی هم هست و تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشورمان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز