Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 علی دشتی درباره توقف تیم فوتبال سایپا تهران مقابل ماشین سازی تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بیان کرد: برای کسب ۳ امتیاز به مصاف ماشین سازی آمده بودیم. در ابتدا هم می خواستیم‌ بازی را کنترل کرده و در همان نیمه اول کار را تمام کنیم اما شرایط زمین خیلی بد بود و کار هر ۲ تیم‌ را خراب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: سایپا و ماشین سازی نمی توانستند در این زمین خوب بازی کنند اما خدا را شکر شرایطمان در نیمه دوم بهتر شد و بیشتر حمله کردیم. خودم یکی ۲ موقعیت خوب داشتم که اگر شرایط زمین خوب بود آنها را گل می کردم.

هافبک تیم سایپا تصریح کرد: خدا را شکر بازی دست کم با مساوی به اتمام رسید چراکه در بازی قبلی خود مقابل سپاهان ۳ بر صفر شکست خوردیم و می خواستیم مقابل ماشین سازی جبران کنیم تا روحیه بچه ها بالاتر بیاید اما مساوی هم نتیجه بدی نیست.

دشتی درباره بازی بعدی سایپا مقابل پدیده صدرنشین اظهار داشت: برای کسب ۳ امتیاز از پدیده به مشهد می رویم و انشالله این کار را هم انجام بدهیم. البته این بازی هم مانند تمام دیدارهای دیگر سایپا سخت است چراکه همه تیم ها خوب هستند اما برای برد مقابل پدیده بازی می کنیم تا از صدرجدول عقب نمانیم.

او درباره تاثیر غیبت مهدی ترابی در دیدار سایپا و ماشین سازی گفت: سایپا بازیکنان جوانی دارد که تمام این نفرات باکیفیت و باانگیزه هستند. ۱۰۰ درصد اگر مهدی ترابی مقابل ماشین سازی بازی می کرد وضعیتمان بهتر می شد اما خدا راشکر سایر نفرات تا حدی توانستند جای خالی مهدی را پر کنند‌. برای ترابی در تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.

 

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: افغانستان پتانسیل شگفتی‌سازی مقابل ما را دارد

به گزارش ورزش سه، ماجراجویی ملی‌پوشان فوتسال ایران از فردا آغاز خواهد شد و شوالیه‌های وحید شمسایی در اولین گام خود باید تیم ملی افغانستان را کنار بزنند. حریفانی که کاملا از یکدیگر شناخت کافی دارند و همین مسئله جذابیت بازی را دوچندان کرده است. به خصوص که تیم ملی افغانستان را « ایران کوچولو » لقب داده‌اند و یکی از شگفتی‌‌سازهای احتمالی به شمار می‌روند. در سوی دیگر غول فوتسال آسیا برای به رخ کشیدن قدرتش، بی‌ترحم مقابل کشور همسایه به میدان خواهد رفت.

*وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص دیدار حساس تیمش برابر افغانستان گفت: از ۳۵ روز قبل از آغاز این مسابقات اردوی آماده سازی خود را شروع کردیم که شامل ۳ بازی دوستانه با تیم‌های ملی ویتنام، مراکش و نیوزلند در شهر «هوشی مین» بود. حسین طیبی نتوانست به دلیل مصدومیت به موقع به این بازی‌ها برسد با این حال، با وجود از دست دادن یکی از بهترین بازیکنان مهممان، تیم ایران آمادگی خوبی برای رسیدن به اهداف خود برخوردار است.

*اسطوره فوتسال جهان از دیدگاه فنی‌اش نسبت به اولین حریف تیم ملی در جام ملت‌های آسیا ادامه داد: افغانستان یک تیم با استعداد است و مطمئناً می‌تواند در این مسابقات شگفتی ساز شود. آنها بسیار تکنیکی هستند و ما تا جایی که می‌توانستیم آنها را آنالیز کردیم و معتقدیم که مسابقه چالش برانگیزی خواهد بود.

تیم‌های ملی ایران و افغانستان، فردا از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در اولین دیدارشان به مصاف همدیگر خواهند رفت. این نخستین تقابل رسمی دو تیم در جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود

دیگر خبرها

  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟
  • شمسایی: افغانستان پتانسیل شگفتی‌سازی مقابل ما را دارد
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • سایپا چطور صدرنشین را زمین‌گیر کرد
  • رئیس دورتموند با عجله در میانه زمین (عکس)
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند