Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین احمدیان عصر چهارشنبه در دیدار با آیت الله شاهچراغی به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه هم‌زمان با ایام سوگواری حسینی ۳۲ هزار مددجوی کمیته امداد در پیاده‌روی اربعین حسینی حضور یافتند، ابراز داشت: خیران بالغ‌بر یک میلیارد تومان برای حضور مددجویان در پیاده‌روی اربعین مشارکت کردند که باید گفت هر چه خیران در امور مختلف فرهنگی کمیته امداد همکاری کنند می‌توان تعداد بیشتری را به این سفرهای معنوی فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه مبالغ کمک‌هزینه‌های حضور مددجویان کمیته امداد در راهپیمایی اربعین با توجه به بعد مسافت تا مرز بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان متغیر بوده است، اضافه کرد: این کمک‌هزینه‌ها با توجه به بعد مسافت تا استان‌های مرزی برای هر مددجو تحت حمایت کمیته امداد پرداخت‌شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) بابیان اینکه علاوه بر سفر اربعین برنامه‌ریزی برای اعزام زائران و به‌ویژه زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس در این نهاد برنامه‌ریزی‌شده است، ابراز داشت: بر این اساس در طول سال ۱۵۰ هزار نفر از مددجویان در قالب شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

احمدیان بابیان اینکه سرانه کمک‌هزینه سفر مشهد برای مددجویان کمیته امداد هر نفر ۳۰۰هزار تومان است، تصریح کرد: اعزام زائران به کربلا و مشهد مقدس در راستای تقویت باورهای دینی و ایجاد نشاط معنوی در کمیته امداد صورت می‌گیرد.

وی بابیان اینکه برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد تنها به سفرهای زیارتی معطوف نمی‌شود، اضافه کرد: ارائه مشاورهای خانواده در راستای تحکیم بنیان خانواده از جمله برنامه‌هایی است که در کمیته امداد به طور جد پیگیری می‌شود و زوج.های جوان بسیاری در کشور از این خدمات بهره‌مند شدند.

کد خبر 4458850

منبع: مهر

کلیدواژه: مددجویان کمیته امداد کميته امداد سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌

ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود سال گذشته ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی خدمات حقوقی ارائه شده است.

روح‌اله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضایی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندساز، از رویکردها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی است. در همین راستا سال گذشته ۱۰۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات، گفت: این نهاد به منظور حمایت همه جانبه از مددجویان، خدمات گسترده‌ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضایی (با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضاییه ) و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، نقش آموزش و آگاهی‌های مشاوره‌ای، حقوقی و برگزاری دوره‌های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی و قضایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر دانست و گفت: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشورهای حقوقی در جهت آگاه‌سازی مددجویان تحت حمایت اقدامات موثری انجام داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان