Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@13:45:48 GMT

وزیر علوم: دانشگاه تربیت مدرس به سوریه می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۸۵۴۹

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: یک شعبه از دانشگاه تربیت مدرس به منظور تحصیل دانشجویان سوریه ای در این کشور راه اندازی می شود. آفتاب‌‌نیوز : منصور غلامی روز چهارشنبه در دیدار با محمد حسین راغب الحسین نایب رئیس گروه دوستی پارلمان سوریه، اظهار کرد: دانشگاه تربیت مدرس مسئولیت ایجاد یک واحد دانشگاهی در کشور سوریه را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می رود شرایط تأسیس این دانشگاه با پیگیری‌های مستمر فراهم شود.
وزیر علوم افزود: این امر کمک می‌کند دانشجویان سوری به خصوص در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری در کشور خود تحصیل کنند.
به گفته غلامی، تعداد قابل توجهی از دانشجویان سوری در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری کشورمان مشغول به تحصیل هستند؛ این آمادگی را داریم دانشجویان جدیدی بیشتری را به صورت مستمر بپذیریم.
به گزارش ایرنا، به گزارش ایرنا، وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی کشور ظرفیت‌های خوبی برای مشارکت در حل مسائل و مشکلات پیش روی کشور سوریه وجود دارد.
کد خبر: ۵۵۶۷۶۸ تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر علوم دانشگاه تربیت مدرس سوریه منصور غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌روزرسانی اعتبار دانشگاه‌های ۱۴۷ کشور جهان

اداره کل امور دانش‌آموختگان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم دانشگاه‌های معتبر ۱۴۷ کشور جهان را به روزرسانی و اعتبارسنجی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل امور دانش‌آموختگان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم یکی از اصلی‌ترین وظایف اداره کل امور دانش‌آموختگان سازمان امور دانشجویان اعتبارسنجی دانشگاه‌های معتبر جهان است، بر اساس آخرین اعتبار سنجی که برای سپتامبر ۲۰۲۴ ویژه رشته‌هایی که در حیطه وظایف وزارت علوم است، انجام شده، دانشگاه‌های ۱۴۷ کشور به روزرسانی شد.

در مجموع تعداد ۲۲۹۰ دانشگاه اعتبارسنجی شد که از آن تعداد ۴۴۶ دانشگاه در گروه الف (ممتاز)، ۸۳۳ دانشگاه در گروه ب (خوب) و ۱۰۱۱ دانشگاه در گروه ج (متوسط) در پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل بارگذاری شد.

متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه‌های خارج از کشور از تاریخ اول تیر ۹۸ برابر با ۲۰۱۹/۰۶/۲۲ تنها در دانشگاه‌های گروه الف (ممتاز) و گروه ب (خوب) قابل مشاهده در پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل، ثبت نام رسمی کنند.

گفتنی است، مدارک صادره از دانشگاه‌های گروه ج (متوسط) چنانچه پذیرش رسمی آنها پس از تاریخ یاد شده باشد، تنها تا مقطع کارشناسی ارشد قابل بررسی و ارزشیابی است.

کد خبر 739899

دیگر خبرها

  • آموزش زبان فارسی به دانشجویان خارجی
  • اعلام شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه الزهرا(س)
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون
  • ارزش و جایگاه عظیم روزه‌داری از زبان ماموستا محمدپور مدرس مدارس علوم دینی اهل‌سنت ارومیه
  • به‌روزرسانی اعتبار دانشگاه‌های ۱۴۷ کشور جهان
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • توضیحات وزیر علوم درباره طرح پژوهانه ورتبه بندی اساتید دانشگاه‌ها
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود