Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@13:06:35 GMT

عارف رئیس باقی ماند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۸۶۶۸

دور سوم شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با ریاست عارف و نائب رئیسی موسوی لاری ابقا شد.

به گزارش ایسنا، اولین جلسه رسمی دور سوم شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد.

در این جلسه ابتدا محمدرضا عارف با اشاره به اهمیت و آثار فعالیت شورای عالی سیاستگذاری در ادوار گذشته و اهمیت انسجام و همگرایی اصلاح‌طلبان در سراسر کشور از اعضای شورای عالی در دور گذشته تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه جلسه اعضاء با طرح مباحثی درخصوص نحوه شکل‌گیری شورای عالی در دوره جدید در نهایت انتخابات هیات رئیسه شامل رئیس و نواب رئیس برگزار شد که به اتفاق آرا عارف به عنوان رئیس و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالواحد موسوی لاری به عنوان نایب رئیس اول و الیاس حضرتی به عنوان رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند.

همچنین مقرر شد سایر اعضای هیات رئیسه شامل دبیران و روسای کارگروه‌ها در جلسه آینده انتخاب شوند.

از سوی دیگر با توجه به ضرورت بازنگری آئین‌نامه و ساختار شورای عالی مقرر شد این آئین‌نامه توسط کارگروهی بررسی و پیشنهاد اصلاحی جهت طرح و تصویب به شورای عالی ارائه شود تا پس از تصویب امکان تکمیل هیات رئیسه شورای عالی میسر گردد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: عارف رئیس شورای اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل مدافعان شیطان در تهران!

برخی لایه‌های رادیکال اصلاحات نیز به عنوان وکیل مدافع این رژیم خواهان تغییر در سیاست های کلان منطقه ای ایران شده‌اند.

سرویس سیاست مشرق- بررسی برخی دیدگاه های اصلاح طلبان رادیکال بیانگر آن است که این گروه در مطالبی می کوشند با هجمه به سیاست خارجی جمهوری اسلامی اینگونه القاء کنند که شرایط تنش موجود با رژیم صهیونیستی حاصل همین سیاست‌ها می باشد.

حسین نورانی نژاد قائم مقام حزب اتحاد ملت در مطلبی بدون اشاره به برخی مطالب مطرح شده از سوی اصلاح طلبان رادیکال مبنی بر القای شرایط جنگی و متهم سازی ایران به تحریک رژیم صهیونیستی برای جنایت دمشق مدعی شد که نیروهایی از قبیل اصلاح‌طلبان با این که نسبت به رویکردهای کلان سیاست خارجی که در پیدایش بحران‌های فعلی سهم مهمی دارند، انتقاد داشته‌اند، اما در برهه افزایش تنش و درگیری منطقه‌ای آنها را مطرح نمی‌کنند و مسایل را ملی و معطوف به همین مقطع از زمان تحلیل کرده و متناسب با آن موضع گرفته‌اند.

وی اما در ادامه در تلاش برای برجسته سازی مساله طرح مقابله با بی حجابی مدعی شد، تشدید برخورد با مساله حجاب زنان همزمان با حمله موشکی و پهبادی ایران به مناطق اشغالی واقعا عجیب است! بنا بر تاکید این عضو حزب اتحاد ملت، شرایط تنش منطقه‌ای و مواجهه نظامی با دشمن بیرونی، اصول و آدابی دارد.

بررسی محتوایی اصلاح طلبان نشان می‌دهد که این جریان طی روزهای اخیر بارها مخالفت خود را با انتقام ایران مطرح کرده و طی یک بازنمایی و در جهت تولید هراس اجتماعی از خطر جنگ سخن به میان آورده و در حتی در این شرایط بر لزوم مذاکره مستقیم با آمریکا به عنوان پشتیبان اصلی رژیم صهیونیستی سخن به میان آورده است.

برخی لایه‌های رادیکال اصلاحات نیز به عنوان وکیل مدافع این رژیم خواهان تغییر در سیاست های کلان منطقه ای ایران شده‌اند.

اصلاح طلبان علاوه بر عدم رعایت منافع ملی از سوی دیگر کوشیدند تا از عدم سرمایه اجتماعی نظام در داخل سخن به میان آورده و توفیق آن در برابر تهاجم خارجی را دست کشیدن از مقابله با ناهنجاری های اجتماعی برآمده از فتنه بی‌حجابی طرح و بیان کنند!

دیگر خبرها

  • کلیات اصلاح موادی از قانون آیین دادرسی کیفری تصویب شد
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • وکیل مدافعان شیطان در تهران!
  • هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  • ایرنا: شورای عالی کار امروز جلسه‌ای ندارد
  • جلسه شورای اسلامی سازی دانشگاه ها شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • چرا همه چیز از نظر رادیکال‌ها «سیاه» است؟
  • لایحه «تجارت» اصلاح شد
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • ماراتن ریاست در بهارستان