Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مومنعلی دارابی، رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: با هدف ترویج عدالت در سلامت و دسترسی مردم روستاها و مناطق دور افتاده شهرستان نهاوند و ارتقای سلامت دهان و دندان، کلینیک‌های سیار دندانپزشکی به مدت سه ماه به مناطق محروم شهرستان اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کلینیک سیار دندانپزشکی از تاریخ 20 آبان ماه امسال به مدت سه ماه در روستاهای کمتر برخوردار شهرستان خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.

دارابی ادامه داد: کلینیک سیار دندانپزشکی به روستاهای محروم شهرستان که از مراکز خدمات جامع سلامت بی‌بهره هستند و یا در نقاطی از شهرستان که دسترسی گروه‌های هدف به این مراکز سخت است اعزام می‌شود و به روستائیان خدمات ارائه می‌دهد.

وی بیان کرد: این کلینیک در قالب یک دستگاه یونیت مجهز به تمامی امکانات دندانپزشکی همه خدماتی که در مراکز خدمات جامع سلامت قابل انجام است، ارائه می‌دهد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند اظهار داشت: خدمات دندانپزشکی در روستاها برای جامعه هدف شامل دانش‌آموزان زیر 14 سال و زنان باردار و شیرده به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

دارابی گفت: خدمات دندانپزشکی قابل ارائه در کلینیک سیار شامل ترمیم و پرکردن دندان، جرم گیری، سیلانت تراپی، کشیدن دندان، رادیوگرافی دندان، درمان پالپ زنده، وارنیش فلوراید و سایر خدماتی است که بیمار نیاز دارد.

انتهای پیام/ج

 اعزام کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم نهاوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دکتر ثانی هدف از اعزام پزشکان جهادگر به مناطق محروم را گسترش عدالت درمانی عنوان کرد و گفت: منطقه محروم بخش کوهسار شهرستان از جمله مناطقی هستند که گروه‌های پزشکی از ابتدای امسال تاکنون طرح ویزیت رایگان در آنها اجرا شده است.   وی با اشاره به تداوم اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم تا پایان امسال، افزود: علاوه بر اعزام گروه‌های بهداشتی و آموزش بهداشت، توزیع رایگان دارو و انجام فوریت‌های پزشکی در این اردو‌های جهادی، متخصصان رشته‌های مختلف به ویزیت رایگان اهالی آن مناطق می‌پردازند.   او سطح علمی گروه‌های جهادی اعزامی به مناطق محروم را بالا عنوان کرد و ادامه داد: علاوه بر پزشکان عمومی، متخصصان در رشته‌های مختلف از جمله؛ قلب، اطفال، داخلی، مغز و اعصاب و همچنین زنان و مامایی در این گروه جهادی حضور دارند و این موجب شده تا طیف متنوعی از بیماران در این مناطق مورد ویزیت و درمان قرار گیرند.   سرهنگ کاظمی زاده فرمانده سپاه سلماس هم گفت: همزمان با هفته بسبج اردوی جهادی یک روزه گروه پزشکی جهادگران سلامت جامعه پزشکی با مشارکت جامعه پزشکی و کادر درمان شبکه بهداشت و درمان سلماس در روستای شیروانی از توابع بخش کوهسار برگزار شد.   وی گفت: بیش از یک هزار نفر از اهالی منطقه محروم روستا‌های این بخش، در چند مرحله با اعزام گروه جهادی پزشکان به صورت رایگان ویزیت میشوند    سلماس در شمال استان ۲۴٠ هزار نفر جمعیت دارد که حدود نیمی از این جمعیت در مناطق روستایی زندگی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند