Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@04:44:48 GMT

خبر تأییدنشده از استعفای دومین وزیر صهیونیست

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۸۷۳۰

خبر تأییدنشده از استعفای دومین وزیر صهیونیست

برخی منابع خبری روز چهارشنبه ادعا کرده‌اند پس از استعفای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی یک وزیر دیگر کابینه این رژیم هم استعفای خود را تقدیم کرده است.

به گزارش فارس، برخی منابع خبری روز چهارشنبه ادعا کرده‌اند پس از استعفای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی یک وزیر دیگر کابینه این رژیم هم استعفای خود را تقدیم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری روسی اسپوتنیک در خبری اختصاصی به نقل از یک سخنگوی حزب دست‌راستی «اسرائیل بیتنا» ادعا کرد «سوفا لَندوِر» که از نُه سال پیش وزیر مهاجران رژیم صهیونیستی است استعفای خود را اعلام کرده است.

«لایدمیلا لاگوش»، سخنگوی «اسرائیل بیتنا» گفته که این حزب از تصمیم «آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ اسرائیل برای خروج از کابینه حمایت می‌کند و به همین دلل لندور هم استعفایش را تقدیم کرده است.

وبگاه خبری «النشره» هم شامگاه چهارشنبه مدعی شد که وزیر امور مهاجران رژیم صهیونیستی به دلیل حوادث دیروز غزه از سمت خود استعفا داده است.

النشره مدعی شده «سوفا لَندوِر» به نشانه اعتراض به توافق آتش‌بس این رژیم با گروه‌های مقاومت در نوار غزه درخواست استعفای خود را به کابینه «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تحویل داده است.

رسانه‌های صهیونیستی هنوز این خبر را تأیید نکرده‌اند. یدیعوت‌آحارونوت ساعاتی پیش در خبر استعفای لیبرمن نوشته احتمال می‌رود لندور هم از سمتش کناره‌گیری کند.

کابینه نتانیاهو دیروز سه‌شنبه بعد از ۲۴ ساعت از گذشت درگیری‌های رژیم صهیونیستی با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و جهاد اسلامی در نوار غزه، تن به توافق آتش‌بس داد.

در صورتی که خبر استعفای وزیر امور مهاجران رژیم صهیونیستی صحت داشته باشد وی دومین وزیر کابینه رژیم صهیونیستی خواهد بود که بعد از علنی شدن توافق آتش‌بس کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی را ترک می‌کند.

ظهر امروز نیز «آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ این رژیم در اقدامی مشابه از اقدام نتانیاهو در موافقت با توافق آتش بس انتقاد کرد و استعفاد کرد.

لیبرمن گفته است که گروه‌های مقاومت فلسطین طی درگیری اخیر بیش از ۵۰۰ راکت و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

وزیر جنگ رژیم اسرائیل از بنیامین نتانیاهو خواسته استعفا کند و انتخابات پارلمانی پیش از موعد برگزار شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی از ناتوانی ارتش اشغالگر در جنگ غزه

به گزارش قدس آنلاین، «گادی آیزنکوت»، عضو ارشد این کابینه که پیش از این به عنوان رئیس ستاد ارتش اشغالگر خدمت می‌کرد، گفت که علیرغم استفاده رژیم صهیونیستی از قابلیت‌های نظامی بسیار مهم در طول ۶ ماه گذشته، ارتش تقریباً در پیدا کردن محل اختفای اسرای صهیونیستی ناکام مانده است.

روزنامه معاریو نوشت آیزنکوت در سخنرانی در کنفرانس مرکز دموکراتیک گفت: با وجودی که اسرای ما در فاصله نزدیکی از تل‌آویو قرار دارند اما در آزادسازی آنها شکست خورده‌ایم.

آیزنکوت همچنین سخنان «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اشغالگر را در مورد لزوم شکست مطلق جنبش حماس به سخره گرفت و گفت: «ضعیف‌ترین دشمن» خاورمیانه (حماس) بیشترین آسیب را به ما وارد کرد. ما باید در طول پنج سال یا ۱۵ سال آینده این چالش را بررسی کنیم و ما باید دیدگاه استراتژیک خود را تغییر دهیم و با دستیابی به برتری، به جنگ غزه پایان دهیم.

آیزنکوت ماه ژانویه درباره تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی گفته بود: باید از دروغ گفتن دست برداریم و با حرکت به سمت معامله بزرگی که اسرا را شامل می‌شود، شجاعت نشان دهیم.

وی افزود: هیچ دلیلی وجود ندارد که جنگ را در شرایط حساس به شیوه نابینایان ادامه دهیم.

او در ماه فوریه با «بنی گانتس» عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تهدید کرده بود که اگر نتانیاهو به تنهایی تصمیمات مهم را درباره جنگ غزه اتخاذ کند، شورای جنگ را منحل می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بی اعتمادی وزیر کابینه صهیونیستی به نیرو‌های امنیتی این رژیم
  • وزیر صهیونیست خواستار اعدام اسرای فلسطینی شد
  • یونیسف: ۱۴ هزار کودک فلسطینی کشته شدند
  • رمزگشایی از سکوت و استیصال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
  • مواضع بن‌غفیر باردیگرخبرسازشد/اعدام زندانیان فلسطینی به‌بهانه جا!
  • تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه
  • ناامیدی رسانه‌های صهیونیستی از کابینه نتانیاهو + فیلم
  • انتقاد عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی از ناتوانی ارتش اشغالگر در جنگ غزه
  • وزیر دارایی اسرائیل شرایط اقتصادی تل آویو را وخیم توصیف کرد
  • وزیر صهیونیست: جنگ منطقه‌ای بعید نیست