Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:01:34 GMT

کاپیتان هلند روی انتخاب بارسلونا دست گذاشت!

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۸۸۰۴

کاپیتان هلند روی انتخاب بارسلونا دست گذاشت!

ویرژیل فن دایک مدافع و کاپیتان تیم ملی هلند از انتقال احتمالی ماتیاس دی لیخت به لیورپول استقبال می کند.


به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس دی لیخت جوان در ماه های اخیر عملکرد فوق العاده ای در ترکیب آژاکس و تیم ملی هلند داشت و بارسلونا مشتری پر و پا قرص جذب این مدافع است. فن دایک ابراز امیدواری کرد دی لیخت انتخاب درستی در مورد تیم بعدی خود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ویرژیل فن دایک گفت: "ماتیاس دی لیخت یک مدافع و یک پسر خوب و آرام بوده که دقیقا می داند چه چیزی می خواهد و من امیدوارم او در مراحل بعدی زندگی خود انتخاب درستی داشته باشد.

 

دی لیخت در لیست خرید لیورپول در آینده قرار خواهد گرفت زیرا در این باشگاه استعداد یاب های زیادی وجود دارد اما اگر باشگاه نظر من را در مورد جذب دی لیخت جویا شود حتما به آنها خواهم گفت. مبلغ جذب دی لیخت کمتر از من خواهد بود و من خیلی گران بودم اما اگر او رکورد گران ترین مدافع تاریخ را از من بگیرد، اولین نفر من به وی تبریک خواهم گفت."

لیورپول بارسلونا ویرجیل فن دایک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول بارسلونا ویرجیل فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و با دو گل برابر این تیم شکست خورد تا از کورس قهرمانی این مسابقات جا مانده باشد و اختلافش با آرسنال و منچسترسیتی بیشتر شود.

شاگردان یورگن کلوپ از اینکه موفق نشده بودند در این بازی به پیروزی برسند بسیار ناراحت و عصبانی بودند و فن دایک پس از پایان این دیدار اظهاراتی را مطرح کرد که با انتقادهایی از سوی هواداران این تیم و همچنین رونی مواجه شده است.

این ستاره سابق منچستریونایتد در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« متاسفم اما فکر می‌کنم موضوع نگران کننده در اینجا این است که او کاپیتان است و می‌گوید که لیورپول از کورس قهرمانی عقب مانده و این اتفاقی است که در طول این فصل بارها رخ داده است.

او پس از شکست در دربی مشغول صحبت درباره این است که تیمش باید در بازی بعدی در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به میدان برود. این در حالی است که او و تمام بازیکنان لیورپول در حال حاضر فقط باید به تمرین فردا و پیروزی در بازی بعدی فکر کنند چون در این بازی شکست خوردند و باید دوست داشته باشند که هرچه زودتر این باخت را جبران کنند.

حرفی که می‌توانم به او بزنم این است که زودتر با این وضعیت کنار بیاید و آماده رقابت شود، در غیر این صورت لیورپول با این وضعیت شانسی نخواهد داشت.»

دیگر خبرها

  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • پاس های تماشایی پائو کوبارسی، مدافع 17 ساله بارسلونا / فیلم
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند