Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر حیدری چهارمین مدال برنز تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جهانی زیر ۲۳ سال را از آن خود کرد تا به این ترتیب ایران با ۴ برنز و ناکامی ۶ فرنگی‌کار دیگر از رسیدن به مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد.

به گزارش ایسنا، در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان در بخارست رومانی، علی‌اکبر حیدری آخرین نماینده ایران در این رقابت‌ها در دیدار رده بندی وزن ۹۷ کیلوگرم برابر  اورخان نوریف از آذربایجان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و چهارمین و آخرین مدال برنز ایران در این رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری پیش از این و در جریان مرحله مقدماتی که روز گذشته(سه‌شنبه) برگزار شد،در دور نخست استراحت کرد سپس برابر مجیا کاستلو از هندوراس به سختی و با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.وی در دومین مبارزه نیز برابر یوتا نارا از ژاپن با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز شد و به نیمه نهایی رسید اما در این مرحله برابر توئروئک از مجارستان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و به رده بندی رفت.

به این ترتیب در پایان این رقابت‌ها که در ۱۰ وزن برگزار شد، تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ۴ مدال برنز  مهدی محسن‌نژاد در ۶۰،مهدی ابراهیمی در ۸۲،علی‌اکبر حیدری در ۹۷ و علی‌اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم و یک عنوان پنجمی میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

رضاخدری در ۵۵ ، حسین اسدی در ۶۷، علی ارسلان در ۷۲، سید محمد چوبچیان در ۷۷ و مهدی فلاح در ۸۷ کیلوگرم نیز ۵ فرنگی‌کار دیگر ایران در این رقابت ها بودند که با نمایشی ضعیف برابر رقبایشان تن به شکست دادند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران بر عهده جمشید خیرآبادی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی کشتی فرنگی امید کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون کشتی، نفرات راه یافته به فینال پنج وزن نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

55 کیلوگرم:حسین بیژنی _ محمد حسیوند پناهی

63 کیلوگرم:کارن اصلانیان _محمد مهدی کشتکار

72 کیلوگرم: دانیال سهرابی _علی دارابی کورای

82 کیلوگرم: شاهین بداغی مفرد _ اشکان سعادتی‌فر

97 کیلوگرم: شایان حبیب زارع _ هایک خلویان(ارمنستان)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد