Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:43:37 GMT

84 هزار بازرسی از واحدهای صنفی قزوین انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۸۸۶۰

84 هزار بازرسی از واحدهای صنفی قزوین انجام شد

قزوین – ایرنا – رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین از 84 هزار بازرسی از واحدهای صنفی و تشکیل پنج هزار پرونده تخلفاتی خبر داد.

به گزارش ایرنا، علی پرزحمت روز چهارشنبه در جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار استان و شورای آرد و نان که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: این بازرسی ها با هدف تنظیم بازار استان بوده که 350 مورد آن با همکاری ادارات استاندارد،دامپزشکی و تعزیرات حکومتی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: از این تعداد سه هزار و 233 مورد گزارش و شکایت مردمی بوده است که توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مورد رسیدگی قرار گرفت.
پرزحمت با ارایه گزارشی از خلاصه وضعیت موجودی کالای اساسی استان اعلام کرد : طبق مصوبه امروز ستاد تنظیم بازار، برنج تایلندی هومالی در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف مرکز استان به قیمت 58 هزار ریال و در شهرستانها 59 هزار ریال توزیع می شود.
دبیر ستاد تنظیم بازار استان گفت: تاکنون در قالب برنامه های ستاد تنظیم بازار 414 تن گوشت منجمد میان مردم توزیع شده است.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بازرسي تنظيم بازار قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ایرانی با بیان اینکه در چند روز گذشته برخی افراد سودجو قصد سوء استفاده از شرایط فعلی بازار را دارند تا با افزایش خودسرانه قیمت ها، نظم عمومی بازار را بر هم بزنند افزود: افرادی که خودسرانه قیمت‌ها را افزایش داده بودند، با ورود به موقع کارشناسان و بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، موضوع بررسی و پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی با عنوان تخلف گران‌فروشی به مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی به افزایش خودسرانه نرخ ورودی میدان میوه و تره بار اردبیل هم اشاره کرد و گفت: با قیمت گذاری خودسرانه طبق قانون برخورد می شود و تا بازگشت قیمت‌ها به حالت منطقی، بازرسی‌های سرزده از میدان میوه و تره بار و برخورد جدی با متخلفان ادامه خواهد داشت.

 

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند