Web Analytics Made Easy - Statcounter

فول بک سوئیسی روسونری هم به جمع مصدومان پرشمار تیم گتوزو اضافه شد.

طرفداری- در یک بازی دوستانه، تیم ملی سوئیس از ساعتی پیش به مصاف قطر رفته است. نام ریکاردو رودریگز ساعتی پیش از آغاز این مسابقه از لیست سوئیس خط خورد و اکنون دلیل آن مشخص شده است. او به دلیل مشکلات عضلانی قادر در شرایط بازی کردن نیست.

به نقل از Football-Italia، میلان با بحران مصدومیت روبرو شده است و بسیاری از مهره های کلیدی این تیم تا ماه ها قادر به همراهی روسونری نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، ریکاردو رودریگز جدیدترین بازیکنی محسوب می شود که دچار مصدومیت شده است. البته آسیب دیدگی او جدی به نظر نمی رسد و انتظار می رود بتواند با انجام ریکاوری سریع، هفته آینده تیم ملی کشورش را در بازی با بلژیک همراهی کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی و فاصله زمانی میان دیدار این تیم مقابل شمس‌آذر با جدال برابر تراکتور، آبی‌پوشان امروز در یک بازی دوستانه به میدان می‌روند.

آریو اسلامشهر که پیش از این نیز مقابل آبی‌پوشان قرار گرفته بود، حریف امروز شاگردان نکونام است و این باشگاه به صورت رسمی اعلام کرد که بازی دوستانه امروز استقلال پشت درهای بسته برگزار می شود.

در متن اطلاعیه رسانه رسمی استقلال آمده است:

شاگردان جواد نکونام در ادامه برنامه آماده سازی خود برای رویارویی با تراکتور، امروز یک دیدار تدارکاتی برگزار می کنند.

به رغم شایعه های منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی افراد که هدفی غیر از برهم زدن آرامش استقلال ندارند، کادر فنی استقلال هیچ درخواستی مبنی بر انجام بازی در حضور هواداران نداده و از آن جایی که حضور تماشاگر در باز‌ی دوستانه نیز نیاز به مجوز از مراجع ذیصلاح دارد و مجوزی در این خصوص صادر نشده است، امروز استقلال پشت درهای بسته با آریو اسلامشهر بازی می کند و امکان میزبانی از هواداران فهیم استقلال میسر نیست.

دیگر خبرها

  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان