Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه علی کریمی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت : اخیرا خانمی با در دست داشتن حکم قضائى به پلیس فتا کرمانشاه مراجعه و عنوان کرد که شخص ناشناسی در یکی از شبکه اجتماعی اقدام به ایجاد صفحه‌ای به نام وی کرده است.

وی ادامه داد: این خانم در ادامه اظهاراتش عنوان کرد که فرد مذکور با قرار دادن تصاویر شخصیش در صفحه ایجاد شده و لقب دادن عناوین زشت موجب سلب آسایش وی شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی خاطرنشان کرد: به گفته این خانم افراد زیادی برای وی پیام ارسال و ایجاد مزاحمت می کردند که با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی فوری در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه تصریح کرد: با تلاش کارشناسان پلیس فتا و اقدامات فنى و کارشناسی شده، متهم شناسایی و برای انجام تحقیقات تكمیلی به این پلیس فرا خوانده شد.

وی ادامه داد: متهم پس از حضور در پلیس فتا و مواجه شدن با مستندات موجود به جرم خود اعتراف و هدف از کارش را وصول نشدن مطالباتش از همسر این خانم عنوان کرد.

کریمی یادآور شد: متهم در اظهاراتش عنوان کرد که مبلغی پول از همسر این خانم طلب دارد اما در پیگیری‌های متعدد موفق به دریافت مطالبات خود نشده است از این رو برای انتقام‌گیری و تحت فشار قرار دادن فرد بدهکار دست به چنین کاری زده است.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه افزود: طبق اظهارات متهم، تصاویر خانم شاکی از طریق پروفایل تلگرام و اکانت اینستاگرام وی بدست آمده است.

وی خاطرنشان کرد: کاربران فضای مجازی باید دقت بیشتری در انتخاب تصاویر پروفایل خود داشته باشند و از انتشار تصاویر بدون حجاب خودداری کنند چراکه اینگونه تصاویر توسط مجرمین ذخیره و به عناوین مختلف در فضای مجازی منتشر می شود.

کریمی گفت: افرادی که دست به چنین اقداماتی می زنند باید منتظر حبس از 91 روز تا 2 سال یا جزای نقدی به مبلغ 5 تا 40 میلیون ریال و یا هردو مجازات باشند.

 

 

انتهای پیام/د

انتشار تصاویر بدون حجاب در فضای مجازی پیگرد قانونی دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات 

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس طی بازی‌های نیم فصل دوم موفق به کسب ۱۹ امتیاز شده تا همچنان رقابت نزدیکی با استقلال برای کسب عنوان قهرمانی دنبال کند. با این حال در کنار بحث تمدید قرارداد، موضوع مربوط به دریافت مطالبات نیز از سوی بازیکنان پیگیری می‌شود.

بازیکنان پرسپولیس در فاصله هفت هفته مانده به پایان فصل موفق به دریافت تنها ۴۰ درصد از مطالبات خود شده‌اند. این در حالیست که در فصل گذشته و در همین مقطع آن‌ها ۷۰ درصد دریافتی داشتند.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که این روز‌ها بیشتر درگیر دریافت مجوز حرفه‌ای و بحث مالکیت باشگاه است، در تلاش است تا مسئله مطالبات بازیکنان و دیگر اعضای تیم را هم حل کند و باید دید چه زمانی این باشگاه قادر خواهد بود به تعهدات مالی خود عمل کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • افزایش ۳۰ درصدی جرایم سایبری در گلستان/کاربران فضای مجازی مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند
  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی 
  • بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات 
  • کاربران فضای مجازی مراقب لینک های جعلی و کلاهبرداران اینترنتی باشند + فیلم
  • کاربران فضای مجازی مراقب لینکهای جعلی و کلاهبرداران اینترنتی باشند
  • استرداد ۱۰ میلیارد ریال به‌ حساب مالباختگان فضای مجازی
  • افزایش ۳۲ درصدی کشف جرایم سایبری در استان سمنان