Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@13:10:03 GMT

اظهارات سرمربی پیکان درباره شکست مقابل گنبد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۹۰۳۷

به گزارش پارس نیوز، 

محمد ترکاشوند، پس از شکست 3 بر 2 تیمش مقابل تیم گنبد در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: امروز شاهد بازی بسیار زیبایی بودیم که همه تماشاگران از آن لذت بردند.

وی ادامه داد: محور اصلی این بازی و عاملی که روی برد و باخت تاثیر مستقیم داشت، سرویس بود. هر دو تیم در زدن سرویس خوب عمل کردند اما در این بین گنبدی ها بهتر سرویس زدند و برنده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته نباید از نقش تماشاگران گنبدی که در سالن حضور داشتند نیز غافل شویم.

سرمربی پیکان در ادامه خاطر نشان کرد: سرویس های خوبی که تیم گنبد می زد دریافت تیم ما را با مشکل مواجه کرد. همین موضوع موجب شد توپ ها به خوبی به پاسور نرسد و نتوانیم آن حملاتی که مد نظر داشتیم را در زمین پیاده کنیم.

ترکاشوند افزود: برخی بازیکنان من با مصدومیت مواجه هستند. رضا عابدینی را در اختیار نداشتیم و آرمین تشکری هم با مصدومیت به زمین رفت و نتوانست همان بازیکن همیشگی باشد.

سرمربی تیم پیکان درباره داوری این مسابقه و برخی اعتراضاتی که از سوی پیکانی های در این بازی رخ داد، گفت: داور در برخی صحنه ها به ویژه صحنه هایی که به درخواست ویدئو چک منجر شد، به ضرر ما سوت زد و این موضوع باعث شد در برخی صحنه ها امتیازی که به ما تعلق داشت به گنبد برسد.

وی در پایان گفت: نمی‌توانم بگویم از بازی رضایت دارم یا ندارم. اما باید بگویم که ما از نظر بازیکن کمی مشکل داشتیم و شاید اگر آسیب دیدگی ها وجود نداشت می‌توانستیم بهتر کار کنیم و با تعویض‌ها بتوانیم شرایط را به نفع خود تمام کنیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی زیبایی مد زمین چک آسیب دیدگی آسیب دیدگی بازی زمین لیگ برتر والیبال مد پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند

ساسولو از 15 بازی اخیر خود در سری آ تا قبل از تقابل با اینتر به فقط یک برد رسیده بود.

اینتر در هفته سی و پنجم سری آ 2023/24 مقابل میزبان خود یعنی ساسولو متحمل شکست با نتیجه 1-0 شد. قهرمان بدون رقیب سری آ فقط 2 شکست در فصل جاری داشته که هر دو باخت مقابل ساسولوی رده نوزدهمی بوده است.

ساسولو بیشترین برد تاریخ خود در سری آ را مقابل اینتر جشن گرفته است. (10) به عبارتی از 22 بازی دو تیم در سری آ، سهم هرکدام 10 برد و 2 تساوی بوده است. به نقل از اوپتا؛ ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ است که فاتح اسکودتو را دبل می کند. یوونتوس در فصل 1994/95 قهرمان سری آ شد اما هر دو بازی رفت و برگشت آن فصل را مقابل تورینو واگذار کرد. یوونتوس در فصل 2012/13 هم در شرایطی قهرمان سری آ شد که سمپدوریا 2 بار آنها را شکست داد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند