Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ایمان خزاعی‌نژاد که ۲۶ روز بعد از مراسم ازدواجش، یعنی اواسط مهرماه سال ۹۴ به سوریه رفت، در روز ۲۳ آبان همان سال و در نبرد با تروریست‌های تکفیری به وسیله موشک کورنت اسرائیلی در منطقه «تپه العیس» حلب به شهادت رسید. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، شهید مدافع حرم «ایمان خزاعی‌نژاد» در روز سوم خرداد ۱۳۶۶ متولد شد و در حالی که تنها ۲۸ سال سن داشت، در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوریه به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   
ایمان خزاعی‌نژاد که ۲۶ روز بعد از مراسم ازدواجش، یعنی اواسط مهرماه سال ۹۴ به سوریه رفت، در روز ۲۳ آبان همان سال و در نبرد با تروریست‌های تکفیری به وسیله موشک کورنت اسرائیلی در منطقه «تپه العیس» حلب به شهادت رسید. به عبارت دیگر، ایمان ۶۶ روز بعد از مراسم ازدواج خود به شهادت رسید.


امروز - ۲۳ آبان ۹۷ - سومین سالروز شهادت «ایمان خزاعی‌نژاد» است. از همین رو خاطره‌ای از خانم «الهه حسین‌زاده جهرمی» همسر شهید مدافع حرم «ایمان خزاعی‌نژاد» را می‌خوانیم: «اولین تولد بعد از عقدمان بود، برایم خیلی جالب بود بدانم ایمان می‌خواهد برای من چه کار کند. ۲۲ فروردین سال ۹۲ عقد کردیم و ۳۱ اردیبهشت تولد من بود. از صبح زود منتظر بودم و دل توی دلم نبود که حالا چه برنامه‌ای برای من دارد. تا عصر آن روز هیچ خبری نبود و من ناراحت که چرا سال اولی ایمان هیچ کاری برای من نکرده. عصر با ماشین پدرش آمد دنبالم تا برویم بیرون، توی ماشین مدام به اطرافم نگاه میکردم و منتظر بودم که حالا یه کادویی از توی داشبورد ماشین و یا زیر صندلی در میاره و به من میده و من رو سورپرایزم میکنه، اما هیچ خبری نبود. بعد از نزدیک ۴۵ دقیقه که دور می‌زدیم نزدیک بلوار معلم جهرم ایمان شروع کرد به خواندن دکلمه که معنایش این بود‌: روز تولد تو هوا بارانی بوده، وقتی رفتند داخل آسمان و علت را پرسیدند، فرشته‌ها گفته اند یک فرشته از بین ما کم شده و رفته به زمین و اون فرشته تو بودی الهه که آمدی به زمین. این دکلمه ایمان بهترین هدیه‌ای بود که می‌توانست به من بدهد. به مناسبت تولدم من را به کافی شاپ برد. چیدمان میز ما با بقیه میز‌ها متفاوت بود تا یک نوشیدنی بخوریم به مسئول کافی شاپ اشاره‌ای کرد و آن هم یک کیک با یک شمع روشن بر رویش یرای ما آورد؛ و دوباره اشاره کرد و یک دسته گل رز آورد داد به ایمان و او هم گل را به من داد؛ و دوباره یک جعبه کادو آوردند که داخل جعبه یک جعبه موزیکال و یک سرویس بدل بود و آن شب آنقدر رویایی و زیبا بود که هنوز فکر میکنم در یک خواب بوده‌ام.»

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید مدافع حرم شهید مدافع حرم دفاع از حرم مدافعان حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران، زن هندی را تحویل داد!

به گزارش همشهری آنلاین از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، حسین عباس نژاد شامگاه پنجشنبه افزود: این دریانورد یکی از خدمه شناور توقیفی تحت پرچم پرتقال با ملیت کشور هندوستان بود که پس از انجام فرآیند حقوق بین‌المللی دریایی به کنسولگری این کشور تحویل شد، تا مقدمات بازگشت وی به کشورش فراهم شود.

عباس نژاد گفت: از آنجایی که جمهوری اسلامی ایران پایبندی به کنوانسیون‌های بین المللی حقوق دریایی و همچنین منشور اخلاقی و انسانی منبعث از دین مبین اسلام را وظیفه دینی خود می‌داند لذا پس از هماهنگی انجام شده با وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی کشور هندوستان این اقدام صورت گرفت.

گفتنی است؛ کشتی کانتینری به نام (MCS Aries) با پرچم کشور پرتقال روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنگه هرمز توقیف شد.

کد خبر 845420 برچسب‌ها خبر ویژه هند

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد پیله تر گلستان برای فرآوری به دیگر استان‎ها منتقل می شود
  • معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت به مناسبت هفته سلامت مطرح کرد
  • توزیع ۸ هزار جعبه تخم نوغان بین نوغانداران خراسان شمالی
  • برگزاری همایش نمایش اسب در طبس
  • انجام بیش از ۱۴۰۰ آزمایش در راستای جوانی جمعیت در کرمانشاه
  • امام جمعه اصفهان : هیمنه رژیم صهیونیستی از بین رفته است
  • ایران، زن هندی را تحویل داد!
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس (عکس)
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • نمایش اسب‌های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز