Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@09:35:11 GMT

دستگیری معاون آموزش‌وپرورش مانه و سملقان

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۹۱۱۴

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، مسلم محمدیاران در حاشیه هفتمین نشست مدیران قضایی استان با اعلام خبر بازداشت معاون مالی آموزش‌وپرورش مانه و سملقان، اظهار کرد: پس از بررسی‌های دقیق و گزارش دستگاه‌های نظارتی ازجمله سازمان بازرسی کل استان، معاون مالی آموزش‌وپرورش مانه و سملقان  به اتهام اختلاس، دخل و تصرف غیرقانونی در وجوه دولتی، تضییع اموال دولتی و پول‌شویی بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی، تشکیل و به شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مانه و سملقان ارجاع گردیده و متهم این پرونده پس از تفهیم اتهام با صدور  قرار تأمین کیفری بازداشت موقت روانه زندان گردید.

وی درباره میزان مبلغ اختلاس شده اظهار داشت: مطابق بررسی‌های صورت گرفته، مبلغ اتهامی اختلاس پنج میلیارد ریال است که  تحقیقات تکمیلی در خصوص شناسایی افراد احتمالی مرتبط، در دادسرا همچنان ادامه دارد.

گفته می‌شود یکی از نمایندگان از فرد بازداشت‌شده حمایت ویژه‌ای داشته است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز

حجت الاسلام محمد تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به این پرونده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، ۲ سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضاییه مبارزه با فساد است. گفت: فرصت طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • بازداشت معاون وزیر دفاع روسیه
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • افزایش تک ماده كمكی به آموزش‌وپرورش نخواهد کرد