Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@11:44:38 GMT

بازداشت معاون آموزش و پرورش مانه و سملقان

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۹۱۷۷

یکی از معاونان آموزش و پرورش مانه و سملقان بازداشت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان شمالی،مسلم محمدیاران دادستان عمومی و انقلاب بجنورد، در حاشیه هفتمین نشست مدیران قضایی استان با اعلام خبر بازداشت معاون مالی آموزش و پرورش مانه و سملقان،اعلام کرد: پس از بررسی‌های دقیق و گزارش دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل استان، معاون مالی آموزش و پرورش مانه و سملقان به اتهام اختلاس، دخل و تصرف غیرقانونی در وجوه دولتی، تضییع اموال دولتی و پولشویی بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدیاران خاطرنشان کرد:در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و به شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مانه و سملقان ارجاع شده و متهم این پرونده پس از تفهیم اتهام با صدور  قرار تأمین کیفری بازداشت موقت روانه زندان شد.

وی درباره میزان مبلغ اختلاس شده اظهار کرد: مطابق بررسی‌های صورت گرفته،مبلغ اتهامی اختلاس پنج میلیارد ریال است که  تحقیقات تکمیلی در خصوص شناسایی افراد احتمالی مرتبط ، در دادسرا همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان

موسی‌الرضا کفاش معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت ارائه آموزش از طريق فضای مجازی در دوران کرونا گفت: یکی از موضوعات ‌حائز اهمیت‌ در دوران کرونا و روی آوردن الزامی مدارس به روش آموزش ‌غیر‌حضوری و مجازی دانش آموزان استفاده هوشمندانه و آگاهانه از فضای مجازی بود. 

وی تصريح كرد: این اقدام تا حدودی توانست به تحقق عدالت آموزشی، تقويت فرآیند یاددهی - یادگیری و ارتقای سطح تربیت فناورانه دانش‌آموزان كمك كند.

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ‌افزود: موضوعی که اخیراً در برخی رسانه‌ها مطرح شده‌ و جامعه آموزش و پرورش را به خود حساس کرده، استفاده نامطلوب برخی از افراد از فضاي مجازي و پخش كليپ هایی كه حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان را مورد تعرض قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • استاندار جدید مازندران معرفی شد
  • معرفی استاندار جدید مازندران
  • تکلیف معلم بلاگرها روشن شد!
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان