Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، چهارشنبه شب در جریان آیین پایانی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان فارس که به میزبانی تالار حافظ برگزار شد، نمایش های «یک هفته راه رفتن در بهشت» به کارگردانی محمد هاشم زاده و «گذشتن از گذشته ای که نمی گذرد» به کارگردانی ابوالفضل فرهادی به عنوان نماینده استان فارس برای شرکت در مرحله منطقه ای جشنواره بین المللی تئاتر فجر انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در  حالیست که بیست و نهمین جشنواره تئاتر فارس با هنرنمایی سیاوش صفری نژاد رنگ پانتومیم گرفت از سویی نماد زن عشایر در گوشه صحنه خودنمایی می کرد و جوایز هر یک از بخش ها توسط هنرمندان شهرستانها و روسای انجمن نمایش این شهرستان ها اهدا شد.

در این مراسم هنرنمایی طنز حسن فلاح به همراه محسن قانع حاضران در تالار حافظ را که جمعیت بسیاری از هنرمندان فارس را در برگرفته بود به وجد آورد.

در ادامه برگزیدگان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان فارس معرفی شدند که در بخش طراحی بروشور حسین عرب زاده برای نمایش روز عزیز مرده جایزه برتر را کسب کرد.

در بخش طراحی لباس داستان عجیب شیناگاوا از محمد جواد صفایی تقدیر شد و دیپلم افتخار و تندیس این بخش نیز به صدرا مختارزاده برای نمایش صور اسرافیل رسید..

لوح تقدیر طراحی صحنه به نمایش داستان عجیب شیناگاوا اثر محمد جواد صفایی رسید؛ در همین بخش جایزه رتبه به نمایش کابوس کاووس اثر روح الله اسماعیلی رسید دیپلم افتخار و تندیس این بخش هم به ابوالفضل فرهادی طراح صحنه نمایش گذشتن از گذشته ای که نمی‌گذرد رسید.

در بخش موسیقی هم تندیس و دیپلم افتخار به مجتبی هادی پور از نمایش کابوس کاووس رسید.

همچنین در بخش بازیگری زن، از زهره منصوری بازیگر نمایش داستان عجیب شیناگاوا تقدیر شد. رتبه سوم را لیلا قلی پور برای نمایش کابوس کاووس، رتبه دوم را الهام کشاورز  برای نمایش  یک هفته راه رفتن در بهشت و مریم شکری برای نمایش خون سیاه مشترکاً کسب کردند. تندیس و دیپلم افتخار مقام اول بازیگری زن هم به پردیس شیروانی بازیگر نمایش گذشتن از گذشته ای که نمی گذرد رسید.

در بخش بازیگری مرد از مجتبی راوش برای صور اسرافیل تقدیر شد. جایزه مقام سوم به جواد بهادری بازیگر گذشتن از گذشته ای که نمی گذرد و جایزه مقام دوم به بهنام مرادی برای بازی در نمایش یک هفته راه رفتن در بهشت اهدا شد.

این در حالیست که تندیس و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد بیست و نهمین جشنواره تئاتر فارس نیز به فرزاد لطفی از بازیگر نمایش کابوس کاووس رسید.

یک هفته راه رفتن در بهشت به کارگردانی محمد هاشم زاده و گذشتن از گذشته ای که نمی گذرد به کارگردانی ابوالفضل فرهادی به عنوان نماینده استان فارس به مرحله بعد جشنواره بین المللی تئاتر فجر ارسال می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان فارس که از ۱۸ آبانماه آغاز بکار کرد شامگاه چهارشنبه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

کد خبر 4458854

منبع: مهر

کلیدواژه: برگزیدگان جشنواره جشنواره تئاتر فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۹۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ اجرا در پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی راه ابریشم

ایسنا/سمنان رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از برپایی پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی راه ابریشم استان سمنان در گرمسار خبر داد.

محسن فدایی باش ۲۷ اسفندماه با اعلام این خبر اظهار کرد: هفت گروه نمایشی طی پنج روز در معابر شهری گرمسار به اجرای برنالمه های خود در این جشنواره پرداختند.

وی ادامه داد: این جشنواره با عنوان "لاله های سرخ" و به مدت پنج روز در گرمسار برگزار شد و گروه‌های شرکت کننده در مجموع بیش از ۲۱ نوبت در مکان های عمومی به اجرای نمایش پرداختند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار با اشاره به اینکه هر گروه در مدت برگزاری جشنواره سه نوبت اجرا داشتند گفت: این گروه ها نمایش های خیابانی خود را در نقاط کمتر برخوردار سطح شهر، گلزار شهدا و مقابل مصلی نماز جمعه و... برای گروههای مختلف مردمی اجرا کردند.

فدایی باش به برگزاری دومین کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان اشاره کرد و افزود: آثار ارائه شده در این جشنواره دارای موضوع دفاع مقدس، شهدا و کنگره شهدا بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار اظهار کرد: در این جشنواره دو گروه نمایش از دامغان، دوگروه نمایشی از سمنان و سه گروه از دامغان حضور داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۵ هزار و ۴۲۱ نمایش روی صحنه تئاتر رفت
  • یک گزارش رسمی از تئاتر در سال ۱۴۰۲
  • معرفی ۱۸ اثر به مرحله اجرای عمومی جشنواره تئاتر خیابانی رضوی
  • جشنواره شبستان دین و هنر را به هم نزدیک می‌کند
  • ۸ اثر در جشنواره تئاتر کودک و نمایش عروسکی رضوی
  • «اسب قاتلین» به تهران می‌آید/ اجرا در بهار ۱۴۰۳
  • ۲۷ اجرا در پنجمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی راه ابریشم
  • پایان نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر با معرفی برترین ها
  • لحظه سخت «نادیا مراد» در جشنواره تئاتر شبستان
  • نمایشنامه‌های بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر خرمشهر مشخص شدند