Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از املش، سرهنگ پاسدار حمیدیحیی پور فرمانده سپاه ناحیه املش در حاشیه بدرقه دانش آموزان به راهیان نور غرب کشور، گفت : این دانش آموزان از مناطق عملیاتی و یادمانهای شهدای والامقام بازی دراز ، قصرشیرین ، مرصاد ، پاوه  بازدید کرده و ۲ روحانی و ۲ راوی فتح از انجمن راویان فتح شهرستان املش نیز با برنامه های فرهنگی و مذهبی و روایتگری همراه این دانش آموزان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ یحیی پور بیان داشت: این دانش آموزان ازمدارس ، هنرستان شهیدرجایی شهراملش ، امام صادق (ع) شهر رانکوه، پیش دانشگاهی شهدای لطیفی شهراملش ، دبیرستان شهدای رمشایه رانکوه و دبیرستان شهیدپیل بالا البرز بوده ، که باثبت نام درواحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی ، به اردوی راهیان نور میروند و با تجدیدمیثاق دوباره باآرمانهای والای شهیدان ، درراه حفظ و صیانت ازانقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان و ولایت گام برمیدارند.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان سه‌شنبه شب ۴ اردیبهشت برای عرض تسلیت با خانواده شهیدان رضا و محمدمهدی ایرانمنش دیدار کرد. 

گفتنی است، محمدمهدی ایرانمنش دانش‌آموز ۱۳ ساله در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شد. 


این شهید دانش‌آموز پس از سه ماه بستری در بیمارستان در روز دوم اردیبهشت به شهادت رسید و به پدر شهید خود که از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان است، پیوست. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند