Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:26:09 GMT

مهدی ابراهیمی به مدال برنز رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۹۶۳۴

مهدی ابراهیمی به مدال برنز رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ابراهیمی با پیروزی در دیدار  رده بندی وزن ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان که در شهر بخارست رومانی در جریان است به مدال برنز رسید.

وی در این دیدار احمد حسن احمد از مصر با نتیجه ۵ بر ۴ شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

مهدی ابراهیمی در دور اول با نتیجه ۹ بر ۴ داوید لوسونزی از مجارستان را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور بعد نیز مقابل برهان آکبوداک دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از ترکیه با نتیجه ۲ بر ۲ به پیروزی رسید. ابراهیمی در ادامه مقابل نیکو اوجوج از رومانی با نتیجه ۸ بر صفر و ضربه فنی مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت. ابراهیمی در این گروه مقابل تورگومیان از ارمنستان با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد و به دیدار رده بندی راه یافت.

کد خبر 4458878

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم کشتی امید ایران مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو ۲۰۲۴ را کسب کرد

حمزه نجفی‌مهر مخترع جوان ایرانی در چهل و نهمین نمایشگاه تخصصی اختراعات ژنو ۲۰۲۴ در کشور سوئیس موفق به کسب مدال برنز و دریافت جایزه ویژه نوآوری‌های این نمایشگاه شد.

به گزارش ایسنا، در جریان برگزاری چهل و نهمین نمایشگاه تخصصی اختراعات جهان در ۱۷ تا ۲۱ آوریل ۲۰۲۴ ( ۲۹ فروردین تا ۲ اردیبهشت سال جاری در ژنو - سوئیس، حمزه نجفی‌مهر مخترع جوان ایرانی موفق به کسب مدال برنز شد.

اختراع حمزه نجفی مهر ، یک عینک و پلتفرم هوشمند واقعیت مجازی است که ابزارها و راهکارهایی نوین برای توسعه برند شخصی را ارائه می‌دهد. این پلتفرمِ منحصر به فرد قادر است با بهره‌گیری از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی، به تحلیل داده‌ها و شناخت شرایط پرداخته و تجربه‌ای بی‌نظیر جهت بهبود عملکرد افراد در زندگی کاری و حرفه ای، اجتماعی و حتی عاطفی را برای هر کاربر ایجاد کند.

با استفاده از این پلتفرم هوشمند، افراد قادرند به طور مستقیم با هوش مصنوعی در تلفن همراه خود در تعامل باشند و تجربه‌ای بی‌نظیر از داشتن یک مربی و راهنما را در شرایط مختلف و در محیط مجازی، داشته باشند.

این عینک و پلتفرم امکاناتی مانند امکان حضور در سخنرانی بصورت واقعیت مجازی، امکان حضور در جلسات گروهی و کلاس ها بصورت واقعیت مجازی، امکان شخصی‌سازی تمرین‌ها در حوزه توسعه فردی، امکان تعامل با هوش مصنوعی در حوزه‌های مرتبط با شخص و یا کسب و کار آن و ... را برای کاربر میسر می‌کند.

لازم به ذکر است، پیش از این حمزه نجفی مهر مقام دوم و مدال نقره جهانی از نمایشگاه بین المللی و تخصصی اختراعات سئول ۲۰۲۳ را دریافت کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو ۲۰۲۴ را کسب کرد
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان