Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@03:38:57 GMT

تعرض به ۴ پسربچه توسط جوانی که خودش قربانی تجاوز بود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۹۶۹۴

پسر جوانی که اختلال روانی دارد و به نظر می‌رسد تحت تأثیر عوارض بیماری خود به دو کودک ۱۰‌ساله تعرض کرده است، در کمتر از نیم‌ساعت از سوی مأموران پلیس دستگیر شد.


به گزارش شرق؛ ظهر روز سه‌شنبه هفته جاری مأموران کلانتری ۱۱۶ مولوی پس از مراجعه دو کودک ۱۰‌ساله در جریان تعرض به آن‌ها قرار گرفتند. در بررسی دقیق‌تر دو کودک به مأموران گفتند: پس از تعطیلی مدرسه داشتیم به خانه می‌رفتیم که آقایی جلوی ما را گرفت و گفت: در خانه خرگوش دارد که اگر همراهش برویم، به ما نشان‌شان می‌دهد و شاید هم نفری یک خرگوش به ما بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما اول نمی‌خواستیم با او برویم؛ ولی وقتی او اصرار کرد، همراهش رفتیم. حتی جلوی در خانه هم نمی‌خواستیم داخل برویم؛ اما او گفت: برویم و نترسیم. دو کودک در ادامه گفتند: وقتی داخل شدیم، ناگهان رفتار آن مرد تغییر کرد و با چاقو ما را تهدید کرد، بعد هم به هر دو ما تجاوز کرد. در پی این اظهارات دو کودک دستگیری مرد متجاوز با راهنمایی دو کودک آزار‌دیده در دستور کار مأموران کلانتری قرار گرفت و در نهایت نیم‌ساعت پس از اطلاع مأموران، متجاوز که پسری ۲۱‌ساله است، دستگیر شد و به کلانتری انتقال یافت.


روز گذشته نیز این متهم برای شروع تحقیقات به دادسرای جنایی تهران انتقال یافت و با تأیید اظهارات دو کودک دانش‌آموز گفت: من خود دو بار قربانی تجاوز شده‌ام. یک بار در هفت‌سالگی و یک بار در ۱۴‌سالگی از سوی افرادی که هیچ‌وقت نتوانستیم آن‌ها را پیدا کنیم، مورد تجاوز قرار گرفتم و این اتفاقات خیلی روی من تأثیر منفی گذاشت. درحال‌حاضر هم دچار اختلال روانی دو‌قطبی هستم. من مدتی بستری بودم و حتی شوک‌درمانی هم شدم؛ اما فایده‌ای نداشت و از یک ماه قبل به خاطر نقل‌مکانی که از مشهد به تهران داشتیم، عوارض بیماری من تشدید شده است. البته من از ۱۴‌سالگی بیماری‌ام را شناختم و از ۱۷‌سالگی تحت درمان هستم. به‌تازگی هم مصرف داروهایم را متوقف کرده‌ام؛ چون معتقدم که اثری ندارند و خوب نمی‌شوم. متهم درباره آزار دو کودک هم گفت: مدتی بود که وسوسه می‌شدم این کار را انجام دهم. در روز‌های قبل از آن هم به کودکان بسیاری پیشنهاد دادم و گفتم که در خانه تعداد زیادی خرگوش دارم که اگر با من بیایند، یکی، دو خرگوش هم به آن‌ها می‌دهم. قصد داشتم آن‌ها را با این ادعا فریب بدهم؛ ولی این کودکان همراهم نیامدند تا اینکه بالاخره روزی که دستگیر شدم، نیم‌ساعت قبل از آنکه دو کودک را به خانه ببرم، مادرم از منزل خارج شد و من دو بچه را با فریب به خانه بردم؛ اما خیلی زود مأموران آمدند و من را دستگیر کردند. همان لحظه دستگیری هم مادرم از راه رسید و همراهم به کلانتری آمد.


این متهم همچنین در ادامه بازجویی‌ها گفت: در تمام مدت مدرسه دوست داشتم با دوستان و همکلاسی‌هایم رابطه داشته باشم؛ اما موفق نشدم یا خودم را کنترل کردم. من از وقتی به تهران آمده‌ایم، در مجموع چهار کودک را فریب دادم و بعد از کشاندن آن‌ها به خانه‌ام به این افراد تعرض کردم و حالا هم جرمم را قبول دارم.


بنا بر این گزارش متهم درحال‌حاضر در بازداشت به سر می‌برد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حوادث تعرض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نبی اله قاسمی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل در یکی از محلات شهر خرم‌آباد بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند و با حضور مأموران در محل مشخص شد در این حادثه کودک ۵ ساله‌ای بر اثر بی‌احتیاطی و شلیک با سلاح باعث مرگ خاله ۱۳ ساله شده است.

وی افزود: مأموران بلافاصله شخص پدر قاتل را به همراه اسلحه به‌کاررفته در این حادثه را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد، گفت: خرده‌فرهنگ علاقه به نگهداری سلاح و مهمات، یکی از عوامل مهم وقوع جرایم است و تا کنون هزینه متعددی به جامعه تحمیل کرده است و این خرده‌فرهنگ بایستی اصلاح شود.

کد خبر 6086533

دیگر خبرها

  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • اخاذی با مهریه سنگین!
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند