Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@09:17:59 GMT

با چاقو چند ضربه به او زدم و بعد طلاهایش را برداشتم!

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۹۷۴۵

مردی که دختری جوان را با انگیزه سرقت طلا و جواهراتش به قتل رسانده است، در بازجویی‌های پلیسی به جرمش اعتراف کرد.

به گزارش شرق، تحقیقات پیرامون این پرونده از وقتی آغاز شد که کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس از کشف جسد دختری جوان مطلع شدند. آنها وقتی به محل حادثه که مکانی کم‌تردد و در حاشیه شهر بود رفتند، جنازه دختر جوان را درحالی‌که معلوم بود هدف ضربات چاقو قرار گرفته، کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآگاهان بعد از شناسایی هویت دختر به نام فرزانه پدر او را پیدا کردند و سراغ او رفتند. این مرد که از شنیدن خبر قتل دخترش شوکه شده بود، به کارآگاهان گفت: صبح امروز - روز حادثه- من برای رفتن به محل کارم از خانه خارج شدم. دخترم آن زمان در منزل بود اما ظهر که برگشتم او نبود. ابتدا گمان کردم برای خرید رفته است اما هر چه منتظر شدم برنگشت. از طرفی تلفن همراهش را هم جواب نمی‌داد به همین دلیل به‌شدت نگران شده بودم تا اینکه خبر آوردند او را کشته‌اند.

مأموران با پرس‌وجو از پدر فرزانه دریافتند این دختر مقدار زیادی طلا و جواهرات داشت اما در زمان کشف جسد این طلاها همراه او نبود. به همین دلیل فرضیه ارتکاب قتل با انگیزه سرقت قوت گرفت. کارآگاهان همچنین به تحقیق محلی پرداختند و یکی از همسایه‌ها گفت صبح روز حادثه فرزانه را دیدم که سوار بر خودروی پسري جوان شد و رفت. وقتی دوربین‌های مداربسته محدوده محل سکونت این دختر مورد بررسی قرار گرفت، اظهارات این همسایه تأیید و معلوم شد فرزانه بعد از اینکه سوار خودروی فردی آشنا شد، آنجا را ترک کرد. بررسی مکالمات تلفنی مقتول از ارتباط او با پسری به نام بابک پرده برداشت. به‌این‌ترتیب بابک به‌عنوان مظنون اصلی تحت تعقیب قرار گرفت و دستگیر شد.

این جوان وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، اتهام قتل را قبول کرد و گفت: من مدتی قبل به‌طور اتفاقی در بازار با فرزانه آشنا و با او دوست شدم. فرزانه به من علاقه داشت و به همین دلیل ارتباط ما ادامه پیدا کرد. من مشکلات شدید مالی داشتم و دنبال راهی بودم تا بتوانم کمی پول به‌دست آورم. در این مدت دیده بودم فرزانه مقدار زیادی طلا دارد. به همین دلیل وسوسه شدم آنها را از چنگش درآورم.

متهم به قتل ادامه داد: روز حادثه با فرزانه قرار داشتم. طبق قرار مقابل خانه‌اش رفتم و بعد از 10 دقیقه انتظار او رسید و سوار ماشین شد. ما با هم از شهر بیرون رفتیم. در تمام آن مدت به فکر سرقت طلاها بودم تا اینکه بالاخره به این دختر حمله کردم. او واکنش نشان داد من هم با چاقو چند ضربه به او زدم و بعد از اینکه از مرگش مطمئن شدم، طلاهایش را برداشتم.

بنا بر این گزارش متهم درحال‌حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سرقت طلا قتل دختر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۹۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف مرد جوان به قتل همسرش در پشت‌بام

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: شامگاه دوشنبه ششم فروردین‌ماه، صدای دلخراش سقوط زن جوانی از پشت‌بام یک خانه چهارطبقه سکوت محله لواسان را در هم شکست و خیلی زود این حادثه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ (ویژه قتل) راهی محل حادثه شدند و جسد زنی حدوداً ۱۹ ساله اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که براثر سقوط به کام مرگ فرو رفته بود، بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد همسایه‌ها قبل از این سقوط مرگبار میان متوفی و خانواده همسرش صدای مشاجره شنیده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت؛ ساعتی قبل از این حادثه زن جوان با همسر و خواهر همسرش که اختلاف خانوادگی داشته مشاجره پیدا کرده است و این درگیری به پشت‌بام نیز کشیده شده است که ناگهان متوفی به پایین پرتاب شده است.

سردار ولی‌پور گودرزی گفت: در نخستین گام همسر متوفی هدف بازجویی قرار گرفت. او در اظهارات ضد و نقیضی به کارآگاهان پلیس جنایی گفت، از گذشته با همسرم اختلاف داشتم. شب حادثه برای عید دیدنی به خانه خواهرم رفتم که در جریان مهمانی به‌خاطر همان مشکلاتی که وجود داشت با همسرم شدیداً مشاجره کردم اما او برای اینکه آرام شود به پشت‌بام رفت. من نیز برای صحبت کردن به آنجا رفتم در ادامه همسرم ناگهان خودش را به پایین پرتاب کرد و به زندگی خود پایان داد!

وی افزود: در تحقیقات دقیق‌تر کارآگاهان مشخص شد احتمالاً مرد جوان پس از این سقوط مرگبار قصد داشته است از صحنه جرم فرار کند اما با توجه به ازدحام جمعیت در راه‌پله‌های ساختمان ناموفق بوده است همچنین خواهر همسر متوفی که صاحب‌خانه است، در رابطه با این حادثه اظهارات ضد و نقیضی را به زبان آورد که متهم بازداشت شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان جنایی مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم بررسی‌های موشکافانه خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

وی افزود: در این شاخه از تحقیقات با توجه به شکل قرار گرفتن جسد روی زمین، نحوه سقوط متوفی از پشت‌بام، اظهارات شهود، اختلافات گسترده زن جوان با همسرش و تجزیه و تحلیل‌های جنایی کارآگاهان، فرضیه وقوع قتل پررنگ شد و متهم پس از مواجهه با ادلّه موجود چاره‌ای جز بیان حقیقت را نداشت و راز این سقوط معمایی را فاش کرد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: مرد جنایتکار ماجرا را این‌طور توضیح داد، یک سال و نیم قبل با مقتوله در کشور افغانستان ازدواج کردم؛ با وجود مشکلات پس از مدتی همسرم با خواهرم به‌صورت مخفیانه و غیرقانونی به کشور ایران آمدند، از او خواستم به خانه برگردد اما مخالفت کرد به همین خاطر ۴ ماه قبل به ایران آمدم و در شهرهای اصفهان و دماوند کارگری کردم. پس از اطلاع یافتن از محل سکونت همسرم، شب حادثه به منزل خواهرم رفتم؛ سر همین موضوع دوباره با یکدیگر مشاجره کردیم و خیلی خشمگین شدم در ادامه برای صحبت کردن با تلفن به پشت‌بام رفتم؛ دقایقی بعد همسرم نیز به آنجا آمد که عصبانی بود؛ درگیری شدیدی میان ما رخ داد و من در این میان همسرم را از پشت‌بام هول دادم که منجر به سقوط مرگباری شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، مرد جوان به‌اتهام ارتکاب قتل عمدی به زندان معرفی شد و سیر مراحل قانونی پرونده ادامه دارد.

کد خبر 6076661

دیگر خبرها

  • جنایت وسط خیابان گاندی بعد از مشاجره؛ قتل یک زن با ۲۰ ضربه چاقو
  • جنایت در خیابان گاندی | قتل زن جوان با ۲۰ ضربه چاقو
  • دستگیری قاتلی که همه از او می‌ترسند | هیچ‌کس حاضر نیست علیه این مرد شهادت بدهد
  • ربودن دختر نوجوان از سوی خواستگار شرور
  • مشاجره زن و مرد جوان در گاندی با قتل پایان یافت!
  • ربودن دختر ۱۷ ساله به دست اراذل و اوباش محل | پای خواستگار شرور در میان بود
  • عامل جنایت در مرکز خرید مشهور کشته شد
  • قتل زن جوان درپی اختلافات خانوادگی در لواسان
  • ماجرای سقوط زن جوان از پشت بام؛ قتل یا حادثه؟!
  • اعتراف مرد جوان به قتل همسرش در پشت‌بام