Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورکریمی، نایب رئیس بانوان هیئت والیبال شهرستان جیرفت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات مینی والیبال دختران جیرفت در رده سنی ۸۳-۸۵ با حضور دانش آموزانی از مدارس این شهرستان در سالن ۹ دی برگزار شد.

وی با ابراز خرسندی از استقبال بی نظیر دانش آموزان از این رقابت ها، شناسایی استعدادها و توسعه ورزش والیبال را از اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورکریمی افزود: در پایان این رقابت ها، تیم آکادمی  با مربیگری فاطمه انجم روز بر سکوی نخست ایستاد و تیم های فردوس با مربیگری رویا سالاری و شهدا با مربیگری فاطمه فرخی در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی از زحمات داوران و مربیان به ویژه شهناز قنبر مالکی و سالاری اعضای کمیته برگزاری مسابقات و نسرین پورجمشیدی عضو کمیته داوران تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات مینی والیبال دختران در شهرستان جیرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده جیرفت قطع می شود

احمد بلندنظر دیشب در نشست ستاد سوخت جیرفت گفت: سهمیه سوخت ساکنان نقاطی که شبکه توزیع و انشعابات ویژه گاز در آنجا اجرا شده است، طی ۲ ماه آینده قطع می‌شود؛ بنابراین اهالی آن منطقه باید نسبت به لوله کشی منازل خود اقدام کنند.

 وی افزود: در شهر جیرفت، ۲۸ کیلومتر شبکه توزیع همراه با تزریق گاز انجام شده و اسفند پارسال در روستا‌های جنگل آباد و طوحان، تزریق گاز انجام و در شهر علی آباد این شهرستان هم نصب انشعابات تکمیل شد.

فرماندار جیرفت بیان داشت: در شهر جبالبارز، ۱۲ کیلومتر خط تغذیه و ۷۶ کیلومتر شبکه توزیع گاز اجرایی و در برخی روستا‌های بخش ساردوییه نظیر محمدآباد روز پیکر و هشت پاره، گاز به شبکه اجرا تزریق شده است.

وی تصریح کرد: طرح خط انتقال گاز به بخش اسفندقه این شهرستان هم به زودی آغاز می‌شود و در بخش اسماعیلی و بخش مرکزی هم طرح در حال اجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده جیرفت قطع می شود
  • پینگ پنگ باز ایران نایب قهرمان کانتندر جهانی لبنان شد
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • پرونده بازگشت فوق‌ستاره به تیم ملی برزیل بسته شد
  • قهرمان المپیک آسیب دید و اردوی تیم ملی را ترک کرد
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام