Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@01:24:33 GMT

۱۵۰ زمین تنیس در کشور احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۹۹۱۴

۱۵۰ زمین تنیس در کشور احداث می‌شود

دبیرفدراسیون تنیس با اشاره به وجود دو هزار زمین تنیس در کشور، از احداث ۱۵۰ زمین تنیس دیگر تا پایان سال ۹۸ خبر داد.

کامیار کیمیایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه تنیس ایران طی چندسال اخیر رشد قابل توجهی داشته، اظهارکرد: در این مدت به منظور توسعه این رشته ورزشی، تعامل بسیار خوبی با آموزش و پرورش داشته ایم، به گونه‌ای که درحال حاضر حدود هزار مدرسه کشور دارای زمین تنیس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچین هرماه کمپ های سه روزه استعدادیابی را از سطح شهرستان تا کشور برگزار می کنیم تا استعدادهای این رشته در استان‌ها شناسایی شوند.

دبیرفدراسیون تنیس با ابراز رضایت از توسعه مناسب تنیس در سطح استان‌ها، عنوان کرد: نگاه به تنیس را از مرکز کشور و مرکز استان‌ها به شهرستان‌ها متمرکز کرده‌ایم و این مسئله باعث شده تا در اعزامی‌هایی که به مسابقات برون مرزی داریم، اکثر ورزشکاران از شهرستان‌ها باشند.

کیمیایی اضافه کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم اردوهای مختلف برون مرزی یا داخلی را برای ورزشکاران این رشته برگزار کنیم تا بتوانیم در آینده شاهد مدال‌آوری بیشتر این رشته در سطح بین المللی و آسیایی باشیم.

این مسئول بابیان اینکه در بحث زیرساخت ها نیز بخش خصوصی ورود خوبی داشته، اعلام کرد: درحال حاضر حدود دو هزار زمین تنیس در کشور داریم که با کمک بخش خصوصی در تلاشیم ۱۵۰ زمین دیگر تا پایان سال ۹۸ احداث کنیم.

وی یادآورشد: بیشتر زمین های جدید که احداث می کنیم از نوع "هارد کورت" هستند که به صرفه جویی در مصرف آب کمک می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تنيس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۴ هزار متر مربع تغییر کاربری غیر مجاز در قائم شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر جهاد کشاورزی قائم شهر گفت: ۴ هزار و ۹۸۴ مترمربع تبصره ۲ ماده ۱۰ و حکم قطعی ماده ۳ مربوط به سنگ ریزی، دیوارکشی، پلاک بندی زمین و احداث بنای غیرمجاز در چهار روستای این شهرستان قلع و قمع شد.

علی درویش نیا گفت: اسفند ماه سال گذشته ۶ مورد تبصره ۲ شامل سنگ ریزی و دیوارکشی و یک مورد حکم قطعی ماده ۳ احداث بنا در چهار روستای شهرستان قائمشهر به مساحت ۴ هزار و ۹۷۴ مترمربع به اجرا درآمد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر اظهار کرد: ۶ مورد تبصره ۲ قانون منع تغییر کاربری اراضی کشاورزی، یک مورد سنگ ریزی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع، ۱۱ قطعه پلاک بندی و ۴ مورد تفکیک زمین به متراژ ۳۲۰۰ مترمربع، ۳ مورد دیوارکشی به طول ۲۳۰ متر و تعداد یک مورد اجرای حکم صادره قطعی ماده ۳ احداث بنا به متراژ ۵۴ مترمربع واقع در روستا‌های مهدی آباد، واسکس، افرا و پایین لموک انجام و قلع و قمع شد.

‌وی افزود: بر اساس تبصره ۲ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها مرجع تشخیص اراضی زراعی و باغ‌ها در خارج از محدوده قانونی شهر‌ها و شهرک‌ها جهاد کشاورزی است و تغییر کاربری اراضی موضوع این قانون در روستا‌ها طبق ضوابطی که جهاد کشاورزی تعیین می‌کند مجاز است.

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از طرحهای های در دست اقدام در روستای بادکی
  • قلع و قمع ۴ هزار متر مربع تغییر کاربری غیر مجاز در قائم شهر
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • فوتسال گناباد  نیازمند حمایت بیشتر است
  • قضاوت داور چهارمحالی در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • طرح ساخت مسجد در پارک قیطریه تایید شد
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است