Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که پیش از این عنوان شده بود گفتگوی رییس فیفا با عادل فردوسی پور به دلیل مسائلی که اینفانتینو گفته بود پخش نشده، این موضوع از سوی مجری و تهیه کننده این برنامه رد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جیانی اینفانتیو، رییس فیفا روز شنبه و همزمان با دیدار فینال لیگ قهرمانان بین پرسپولیس و کاشیما بعنوان میهمان ویژه در تهران حضور یافت و دقایقی روبروی عادل فردوسی پور پاسخگوی سوالات مجری و تهیه کننده برنامه نود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه اما این هفته با بازگشت مجدد برنامه نود روی آنتن نرفت تا شایعات زیادی را شکل دهد.

برخی رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی، اظهار نظری از عادل فردوسی‌پور تهیه کننده و مجری برنامه درباره دلیل پخش نشدن مصاحبه اینفانتینو منتشر کردند که در آن مدعی شده بود با توجه به صحبت‌های رییس فیفا درباره احتمال تعلیق فوتبال ایران و تهدیدی که متوجه آن می‌شد، این گفتگو اجازه پخش نیافته است.

اظهاراتی که فردوسی‌پور، صحت آن را تکذیب می‌کند: «مصاحبه‌های منتشر شده از جانب من در مورد علت پخش نشدن گفتگو با آقای اینفانتینو صحت ندارد و من با هیچ رسانه‌ای در این مورد مصاحبه نکرده‌ام.»

منبع: ورزش 3

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اینفانتینو فردوسی پور برنامه نود فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خبر سرقت تایر‌های خودرو‌های پارک شده در پارکینگ رازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،کریم علی نژاد اظهار کرد: ویدئوی پخش شده در فضای مجازی مبنی بر سرقت تایر خودرو‌های پارک در پارکینگ رازی کذب است. 
 
وی تصریح کرد: تایر‌های خودرو‌هایی که باد لاستیک شان خالی شده بود را نیرو‌های خدمات در حال تعمیرشان بودند که متاسفانه افرادی از روی قصد و غرض و یا از سر بی اطلاعی اقدام به پخش این گونه اخبار کذب و تشویش اذهان عمومی نموده اند. 
 
فرماندار خوی با بیان اینکه از چند روزمانده به عید نوروز با بسیج تمامی امکانات بهترین و بیشترین خدمات به مسافران نوروزی و گردشگران ارائه شده است، تصریح کرد: این گونه فضاسازی‌ها و انتشار اخبار کذب موجب ایجاد جو بی اعتمادی در جامعه و دلسرد نمودن نیرو‌های خدوم خدمات رسان و کسانی که خدمت گذار مردم در مرز هستند، می‌شود. 
 
علی نژاد ادامه داد: خودرو‌های پارک شده در پارکینگ مرز رازی در امنیت نگه داری می‌شوند. 
 
گفتنی است یک روز پیش در فضای مجازی ویدئویی مبنی بر سرقت تایرخودرو‌های پارک شده درپارکینگ مرز رازی پخش شده بود.

دیگر خبرها

  • تکذیب سرقت لاستیک خودرو‌ها در مرز رازی خوی
  • نوشتن «بیژن و منیژه» ۳ سال طول کشید/ چاهی برای تولد دوباره
  • تکذیب خبر سرقت تایر‌های خودرو‌های پارک شده در پارکینگ رازی
  • اظهارنظر مکرون درباره امنیت المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • چرا شبکه نسیم گرفتار روش‌های هنجارشکن تبلیغاتی شد!؟ +عکس
  • تکذیب خبر منسوب به منظور درباره تخصیص ارز واردات خودرو
  • رونمایی از ترجمه‌ کتاب «داستان‌های منتخب شاهنامه» به اردو
  • منظور هرگونه اظهار در سال جدید درباره واردات خودرو را تکذیب کرد
  • شاعر جوان سروستانی در دیدار با رهبر معظم انقلاب شعر خواند
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد