Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:14:45 GMT

اتفاق های غیرمنتظره در انتظار رژیم صهیونیستی است

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۹۹۳۴

اتفاق های غیرمنتظره در انتظار رژیم صهیونیستی است

تهران- ایرنا- یک تحلیلگر گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تاکید کرد که در آینده حوادث غیر قابل پیش بینی برای رژیم صهیونیستی رخ خواهد داد که تل آویو هرگز در بدترین کابوس های خود نیز آنها را تصور نمی کرد.

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی در مقاله ای با عنوان 'روز از نو، روزی از نو' درباره درگیری های 2 روز گذشته غزه اظهار داشت که رژیم صهیونیستی حتی نخواهد توانست رویا پردازی کند؛ چرا که حقیقت سیلی سختی به آن خواهد زد که به این زودی ها به خودش نخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: 6 سال پیش در چنین روزی، دشمن فکر می کرد که صدای موشک شلیک شده توسط «احمد الجعبری' در اسدروت یا عسقلان شنیده خواهد شد، اما وقتی صدای آژیرهای خطر را در جاهای دورتر از آن شنید، متحیر ماند.
تحلیگر حماس یادآورشد که دشمن پس از 6 سال، وقتی کماندوهای ویژه این رژیم با یک چشم و با دندان های شکسته از غزه بازگشتند، بار دیگر متحیر ماند. دشمن عادت کرده بود که همیشه ضربه بزند و ضربه ای دریافت نکند.
این تحلیلگر گردان های قسام ادامه داد که رژیم صهیونیستی عادت کرده است بدون اینکه مورد بازخواست و محاکمه قرار گیرد، مرزهای طرف های مقابل را نقض و آزادانه دست به کشتار، بازداشت و هر کاری که دلش خواست، بزند و سپس در کمال سلامتی و خوشی و افتخار به خانه اش بازگردد.اما این بار چه اتفاقی افتاده است؟ چه چیزی تغییر کرده است؟ چطور کسی جرات دارد به آن حمله کند؟
وی افزود:این رژیم از این موضوع درس خواهد گرفت. دشمن این طوری فکر می کند خیلی ساده این روند را طی خواهد کرد؛ چرا که پرده زورگویی جلوی چشمش را گرفته است و توان درک درست فضای پیرامونی و واقعیت های جدید را ندارد.
وی افزود: صهیونیست ها عادت کرده اند که در کمال اطمینان و آرامش زندگی کنند و از مشاهده مهاجرت کودکان و سالخوردگان فلسطینی از منازل شان در نتیجه رعب و وحشت ناشی از حملات رژیم جنایتکار صهیونیستی، خوشحالی کنند.
تحلیلگر شاخه نظامی حماس تاکید کرد که روزی فرا خواهد رسید که جنایتکاران؛ هر چند مقدار اندکی از نتیجه درد و رنج و مشکلاتی را که برای ملت فلسطین ایجاد کرده اند، خواهند چشید.
دورتازه تنش بین غزه و رژیم صهیونیستی پس از آن آغاز شد که یک یگان عملیاتی ویژه رژیم صهیونیستی یکشنبه شب با ورود مخفیانه به خان یونس در شرق باریکه غزه، هفت عضو شاخه نظامی حماس از جمله «نور محمد برکه» از فرماندهان گردان های القسام را به شهادت رساند.
در این حمله یک افسر بلندپایه ارتش اسرائیل کشته و یک افسر دیگر زخمی شد.
به دنبال این اقدام رژیم صهیونیستی، گروه های مقاومت فلسطین ده ها راکت به سمت مناطق صهیونیست نشین شلیک کردند.
یکی از ویژگی های تنش اخیر، قدرت نمایی توان موشکی گروه های مقاومت در غزه بود که همین مساله توان بازدارندگی آن در جلوگیری از طولانی شدن جنگ و ضربات اسرائیل به این منطقه را بالا برده است.
ارتش رژیم صهیونیستی روز سه شنبه اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته 460 فروند موشک از غزه به سوی سرزمین های اشغالی پرتاپ شده است.
ارتش رژیم صهیونیستی افزود:تاکنون 460 فروند موشک به مناطق اشغالی پرتاپ شده که 100 فروند موشک توسط سامانه ضد موشکی گنبد آهنین منهدم شده است.
شبد**1480**1010

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي غزه گردان هاي قسام رژيم صهيونيستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رأی الیوم:حاکمیت اردن استمرار جغرافیای راهبردی رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه اینترنتی رای الیوم در مقاله‌ای به بررسی عملکرد حاکمیت اردن در توجیه مشارکت خود برای عملیات حفاظت از رژیم صهیونیستی در برابر پهپادها و موشک‌های ایران پرداخته و نوشت که این اقدام در شرایطی صورت گرفت که رژیم صهیونیستی ملت بی‌پناه فلسطین را زیر اشغال خود نگه داشته و اقدام اردن جنجال زیادی را در منطقه ایجاد کرد.

به نوشته این روزنامه، این اقدام در حالی بود که هیچ شبهه‌ای در خصوص مشروعیت و قانونی بودن حمله ایران وجود نداشت و این حمله به عنوان واکنش تهران در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی صورت گرفته و بر اساس منشورهای سازمان ملل متحد به عنوان دفاع از خود به شمار می‌رفت و مبنایی کاملاً قانونی داشت. علاوه بر اینکه اردن و فلسطین هیچ منفعتی از رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایرانی و ساقط کردن آن نداشت، بلکه این اقدام خطری برای اردن به شمار می رفت و احتمال داشت موشک‌ها بر فراز اردن منفجر شوند. این در حالی بود که تهران پیش از این، موضوع حمله را به امان اطلاع داده بود و بر اساس عرف قوانین بین‌المللی، موشک‌هایی که از حریم هوایی یک کشور عبور می‌کنند، برای کشور مذکور نیروهای متخاصم به شمار نمی‌آیند.

این گزارش تاکید می‌کند که این اقدام یک خنجر از پشت برای ارتش عربی سوریه به شمار می‌رود که به جای اینکه از اراضی و مقدسات و مسجد الاقصی حمایت کند، در کنار رژیم اشغالگر قدس قرار گرفت، غم انگیزتر اینکه این اتفاق در شرایطی صورت گرفت که رژیم صهیونیستی به نسل کشی و جنایت در غزه ادامه می دهد و حریم هوایی و زمینی اردن را برای حمایت از خود نقض می کند، به همین علت، با این اقدام، می توان اردن را استمرار جغرافیای راهبردی رژیم صهیونیستی ارزیابی کنیم.

حال می توان این سناریو را بررسی کرد که اگر رژیم صهیونیستی حمله‌ای علیه ایران انجام می‌داد و پرتابه‌های انفجاری این رژیم از آسمان اردن عبور می کردند، آیا حاکمیت این کشور به نیروهای ایرانی و عربی و کشورهای مسلمان اجازه می‌داد که برای حفاظت از ایران وارد حریم هوایی این کشور شوند؟ طبعاً این اتفاق نمی افتاد و این باعث می شود هر اردنی یا مسلمان به جانبداری اردن از رژیم صهیونیستی پی ببرد و بداند که حاکمیت اردن از سرزمین این کشور برای منازعه ضد یک کشور اسلامی استفاده کرده و آن را به نفع رژیم تروریست و غاصب صهیونیستی به کار گرفته است.

پادشاهی اردن علاوه بر مشارکت در این عملیات، سرزمین خود را برای حمایت از رژیم صهیونیستی به کار گرفته است تا صهیونیست‌ها بتوانند تمامی پتانسیل انسانی و مالی خود را برای ایجاد کشتار در غزه به کار گیرند.

این مقاله ضمن درخواست برای باقی ماندن اردن و ملت آن در ریشه های عربی خود خواستار رعایت منافع عالی این کشور شد و گفت که حاکمیت اردن باید بدانند که رژیم صهیونیستی منافع عالی اردن را هدف قرار داده و تخاصم با این رژیم هزینه‌هایی بسیار کمتر از سازش با آن دارد و آرمان فلسطین یک موضوع اردنی نیز به شمار می رود و رژیم صهیونیستی علاوه بر فلسطین، اردن را نیز بارها هدف قرار داده است.

کد خبر 6087616

دیگر خبرها

  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد
  • رأی الیوم:حاکمیت اردن استمرار جغرافیای راهبردی رژیم صهیونیستی است
  • لیبرمن به مقامات صهیونیست: به خانه‌تان بازگردید
  • سابقه گسترده همکاری‌های اردن با رژیم صهیونیستی
  • موشک‌های مقاومت کریات شمونه را در تاریکی فرو برد
  • ‌نمی‌توان برای اتفاق اصفهان عنوان «حمله» را به کار برد
  • به اتفاق اصفهان نمی‌توان گفت «حمله»!
  • پاسخی کوبنده در انتظار رژیم صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان یکی از مقرهای فرماندهی صهیونیستی را موشک‌باران کرد