Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

شیخ «ماهر عبدالرزاق» رئیس جنبش «الاصلاح و الوحدة» لبنان به دیدار «سید جلال فیروزنیا» سفیر ایران در لبنان رفت.

بر اساس گزارش «البناء»، عبدالرزاق بعد از این دیدار گفت: امروز به دیدار سفیر آمدیم تا پست جدید وی را تبریک بگوییم و برای او آرزوی موفقیت در راستای خدمت به هر دو کشور داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه جمهوری اسلامی ایران در حمایت از جنبش‌ها و کشورهای مقاومتی بویژه فلسطین انجام داده، باعث افتخار است. ایران امروز بهای مواضع قابل افتخار خود را می‌دهد و تحریم‌های اقتصادی علیه ملت برزگ ایران به همین دلیل است. درود بر ملت مومن و صادق ایران.

وی تأکید کرد ایران قدرت بازدارنده در برابر تمام دشمنان امت اسلام است. عبدالرزاق به عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی هم پرداخت و گفت: شما به امت و مقدساتش خیانت کردید، این عادی‌سازی ذلیلانه روابط جز بر قدرت و مقاومت علیه صهیونیست‌ها نمی‌افزاید.

رئیس جنبش «الاصلاح و الوحدة» در ادامه از مردم کشورهای عربی خواست به مقابله با عادی‌سازی روابط با دشمن بپردازند و دور جنبش‌های مقاومتی در فلسطین و لبنان جمع شوند زیرا این جنبش‌ها، قدرت امت و عزت آن است.

عبدالرزاق در پرداخت به دور جدید درگیری‌ها در نوار غزه گفت تجاوز به نوار غزه، تجاوز به تمام جهان عربی و اسلامی است و باید در کنار این ملت با مال و سلاح ایستاد.

بخش دیگر صحبت‌های وی تشکیل دولت لبنان بود. عبدالرزاق از «سعد الحریری» نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور لبنان خواست که تصمیمش را بگیرد، زیرا ملت لبنان نمی‌تواند بیشتر از این منتظر بماند؛ دولت وحدت ملی جامعی باید تشکیل شود که هیچ فردی از بر عهده گرفتن مسئولیت در آن مستثنی نباشد.

از زمانی که الحریری مأمور به تشکیل کابینه شده حدود پنج ماه می‌گذرد و این امر به دلیل اختلافات احزاب محقق نشده است.

سه شنبه (دیروز) نیز «قیصر عبید» از اعضای ارشد حزب سوری قومی-اجتماعی با فیروزنیا سفیر ایران در لبنان دیدار کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان «ان‌ان‌ای»، در این دیدار درباره موضوعات مختلف بویژه دستاوردهای مقاومت در مقابله با تروریسم و حامیان آن و نیز مقابله با سیاست‌های حمایتی دولت آمریکا از دشمن صهیونیستی بحث و تبادل‌نظر شد؛ سیاست‌هایی که قوانین بین‌المللی را نقض می‌کند و تهدیدی برای صلح و امنیتی بین‌المللی است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران فلسطین کشورهای عربی رژیم صهیونیستی غزه تجاوز جهان دولت تروریسم دولت آمریکا ایران تجاوز جهان غزه لبنان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری قاطع برابر قرقیزستان/ فوتسال ایران مسافر جام جهانی شد

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به دیدار قرقیزستان رفت و با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد.

ابتدا بهروز عظیمی برای ایران گلزنی کرد ولی قرقیزها خیلی زود به بازی برگشتند و با شوت  آمان‌بائف دونیربک به گل تساوی دست یافتند. سالار آقاپور و سعید احمدعباسی در ادامه توانستند دو بار دیگر برای ایران گلزنی کنند.

در ادامه ایران دو گل دیگر به ثمر رساند و موقعیت سنجی مهدی کریمی باعث شد تا ایران گل چهارم را نیز وارد دروازه قرقیزستان کند و خیال ملی‌‍‌پوشان را بابت پیروزی راحت کند. او در ادامه زننده گل پنجم ایران نیز بود و توانست با ظرافت توپ را به گوشه دروازه قرقیزستان برساند. دفاع قرقیزستان که شیرازه‌اش پاشیده شده بود در ادامه یک پنالتی داد که حسن‌زاده به زیبایی آن را به گل تبدیل کرد تا ایران ۶ بر یک این دیدار را برنده شود.

ایران در نیمه نهایی با برنده دیدار ازبکستان و ویتنام روبه‌رو خواهد شد و با توجه به حذف زودهنگام ژاپنی‌ها شانس بسیار بالایی برای قهرمانی در قاره کهن را دارد. 

چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی، نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ خواهند بود. ازبکستان قبلا به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده و تاجیکستان نیز با برتری برابر افغانستان به جام جهانی رسید و علاوه بر این دو تیم، سه تیم دیگر از آسیا به جام جهانی راه خواهند یافت.

تیم ملی فوتسال ایران در دوره قبل این رقابت‌ها به دیدار نهایی راه یافته بود ولی با شکست برابر ژاپن در رده دوم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • مقاومت در برابر عوامل بازدارنده از کمال،لازمه انتخاب راه صحیح است
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • تمجید AFC از فوتسالیست‌های تیم ملی/ ایران قدرت خود را نشان داد
  • سردبیرالاخبار: عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را ثابت کرد
  • برتری قاطع برابر قرقیزستان/ فوتسال ایران مسافر جام جهانی شد
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه