Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@11:40:59 GMT

امید نمازی از ذوب آهن جدا شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۰۱۰۵

به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن؛ پس از برگزاری جلسه هیئت مدیره این باشگاه با امید نمازی سرمربی ذوب آهن، طرفین پس از بحث و تبادل نظر سازنده با نظر مثبت و توافق دوطرفه قطع همکاری نمودند.

گفتنی است تیم فوتبال ذوب آهن پس از انجام یازده بازی در رقابت های لیگ برتر فوتبال ، با 11 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: هیئت مدیره ذوب آهن بازی رقابت جدول باشگاه ذوب آهن جدول ذوب آهن رقابت های لیگ برتر پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید ابراهیمی و رفقا مانع از قهرمانی یک تیم

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه از رقابت‌های معوقه هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر تیم فوتبال الشمال که هدایت آن را پویا اسبقی بر عهده دارد و مثل همیشه امید ابراهیمی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت ۱۹ امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه البیت به مصاف تیم رده چهارمی الوکره رفت.

یاران ابراهیمی که در دیدارهای اخیرشان نمایش تاکتیکی خوبی داشتند، امشب هم در جدال با تیم مدعی قهرمانی الوکره توانستند یک امتیاز به دست بیاورند و خیال خودشان را بابت ماندن در لیگ ستارگان راحت کنند.

شاگردان پویا اسبقی که در دیدار رفت مقابل الوکره به تساوی دو بر دو رسیده بودند، در جدال برگشت هم توانستند این تیم را متوقف کنند و موقتا به سه امتیازی الدحیل برسند.

الشمال که در نیم‌فصل نخست با درخشش امید ابراهیمی و یک پاس گل تماشایی او در تقابل با تیم سابق خود صاحب امتیاز شده بود، امشب با تساوی بدون گل کارش را به پایان رساند تا 22 امتیازی شود و در جایگاه هفتم جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد.

امید ابراهیمی، هافبک ایرانی شمال که بیستمین بازی فصل خود در لیگ ستارگان قطر را انجام می‌داد، حضور کامل برابر الوکره و تیم فصل گذشته خود داشت تا حریف‌شان به دلیل فاصله 6 امتیازی با تیم صدرنشین السد، امیدهایش برای قهرمانی را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • چند خبر ورزشی
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • سحرگاه بیم و امید ۴محکوم به مرگ پای چوبه دار
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد
  • امید ابراهیمی و رفقا مانع از قهرمانی یک تیم