Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

هفته نهم لیگ والیبال ایتالیا، سری آ از ساعت ۲۳ شب گذشته(چهارشنبه) با برگزاری یک دیدار بین تیم‌های بالا و پایین جدول برگزار شد که تیم سیه‌نا در حالی که سعید معروف را در ترکیب ثابتش داشت برابر میزبان قدرتمندش تیم لوبه نتوانست کاری از پیش ببرد و با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا شاگردان خوآن سیچلو همچنان در حسرت پیروزی باقی بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار سیه‌نا ست‌های بازی را با امتیازی‌های ۳۲-۳۰، ۲۵-۱۵، ۲۰-۲۵ و ۲۵-۱۸ به لوبه واگذار کرد تا بدون برد و کسب تنها سه امتیاز در رده سیزدهم بایستد.

همچنین سعید معروف توانست یک امتیاز برای سیه‌نا کسب کند.

در سوی دیگر لوبه که به واسطه حضورش در جام باشگاه‌های جهان زودتر از سایر مدعیان در هفته نهم بازی کرد توانست با کسب هفتمین بردش ۱۹ امتیازی شود و جای مودنا را در رده دوم بگیرد.

همچنین دور نخست رقابت‌های والیبال چلنج کاپاروپا آغاز شد که در یکی از بازی‌ها که تیم زراعت بانک ترکیه که فرعاد قائمی و صابر کاظمی را در اختیار دارد در حالی که از یاران ایرانیش بسیار کم استفاده کرد توانست برابر تیم فریزا قبرس با نتیجه سه بر صفر به برتری دست یابد و به جمع سی و دو تیم برتر راه یابد.

در این دیدار قائمی ۴ و کاظمی موفق به کسب ۳ امتیاز شدند.

زراعت بانک باید در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف  همشهری خود تیم مالیه میلی آنکارا برود.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم فوتبال میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان پسر ایران که در دومین اردوی برون مرزی ترکیه به سر می‌برد، امشب سه شنبه مقابل تیم نوجوانان این کشور به میدان رفت و توانست ۳۰ به ۲۲ به پیروزی برسد.    نیمه نخست این دیدار با افت و خیز فراوانی همراه بود و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در اواخر نیمه این تیم ترکیه بود که توانست با برتری ۱۱-۱۴ به رختکن برود.    اما در نیمه دوم با تغییر سیستم دفاعی و بازی خوب، نوجوانان ایران توانستند بازی را در دست بگیرند و با ۸ اختلاف گل و با نتیجه ۲۲_۳۰ این بازی را به سود خود به پایان برسانند.   لازم به ذکر است برگزاری دومین اردوی برون مرزی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم