Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@11:36:37 GMT

هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۰۱۸۳

هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر شد

آبادان - ایرنا - مدیر رسانه ای تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر گفت: هومن افاضلی هدایت تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر را بر عهده گرفت.

احسان خیری بامداد پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پس از توافق انجام شده، قرارداد هومن افاضلی بعنوان سرمربی تیم فوتبال کارون خرمشهر منعقد شد.
وی افزود: پس از جدایی اکبر میثاقیان، مدیریت باشگاه مربیانی مانند عبدالله ویسی، هومن افاضلی فیروز کریمی و یک گزینه پرتغالی مد نظر داشت که افاضلی با توافق انجام شده بعنوان سرمربی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر رسانه ای تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر گفت: افاضلی از مربیان جوان و صاحب سبک فوتبال ایران است که تا پایان رقابت های این فصل لیگ دسته اول هدایت تیم کارون اروند خرمشهر را بر عهده خواهد داشت.
هومن افاضلی سابقه هدایت تیم ملی امید ایران، نفت تهران و صبای قم را در کارنامه ورزشی خود دارد.
اکبر میثاقیان در پایان هفته دهم و پس از شکست سنگین خانگی برابر شهرداری بوشهر قراردادش با کارون اروند خرمشهر فسخ شد.
تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر در پایان هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته اول کشور با 10 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی این مسابقات جای دارد.
7104/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال كارون اروند خرمشهر آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر سرمربی پرتغالی: همه به من توجه کنید! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، الهلال دیشب به سختی موفق شد الاهلی را ‏شکست بدهد تا به یک قدمی قهرمانی در لیگ عربستان برسد. با ‏وجود جدال سخت دو تیم در میدان، کسی که بیشترین توجه را به ‏خود جلب کرد نه فوتبالیست‌ها بلکه سرمربی پرتغالی الهلال بود. ‏

ژرژ ژسوس در جریان بازی بارها حاشیه‌ساز شد و در پایان مسابقه با ‏حمله به نیمکت رقیب نشان داد که یکی از پرحاشیه‌ترین مربیان ‏شاغل در فوتبال عربستان است. ‏

هواداران الهلال به بالا و پایین پریدنهای ژسوس کنار خط و داد و ‏فریاد او بر سر بازیکنانش عادت دارند. دیشب هم ژسوس بارها چنین ‏حرکاتی را انجام داد ولی وقتی مالکوم در دقیقه 89 گل پیروزی‌بخش ‏الهلال را زد تا کامبک این تیم کامل شود ژسوس که از خوشحالی در ‏پوست خود نمی‌گنجید این ستاره برزیلی را به دوش گرفت تا سوژه ‏رسانه‌ها شود. ‏

اما این پایان حرکات عجیب مربی پرتغالی نبود. وقتی سوت پایان بازی ‏به صدا درآمد ژسوس که به نظر می‌رسید از برخی اقدامات نیمکت ‏الاهلی عصبانی است به سمت کادر فنی این تیم حمله‌ور شد. اگر ‏چند نفر از کادر فنی الهلال جلوی ژسوس خشمگین را نگرفته بودند ‏ممکن بود کار به جاهای باریک بکشد. ‏

دیگر خبرها

  • دیوید کاپرفیلد اتریشی است | سرمربی فوتبال یا جادوگر؟
  • تئاتر سرمربی پرتغالی: همه به من توجه کنید! (عکس)‏
  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • جواد عزتی بازیگر «وحشی» هومن سیدی شد
  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • سرمربی جدید تیم فوتبال بعثت کرمانشاه معرفی شد
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!