Web Analytics Made Easy - Statcounter

عامر کعبی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تورم بیش از ۴۰ درصدی اقلام و کالا‌های اساسی طی ماه‌های اخیر، گفت: با افزایش و نوسانات بازار ارز طی ماه‌های اخیر، قدرت خرید کارمندان، کارگران و اقشار ضعیف جامعه کاهش یافته است.

وی با انتقاد از سیاست‌های حمایتی دولت از اقشار ضعیف و کم‌درآمد، اظهار داشت: سیاست‌های حمایتی دولت از حقوق‌بگیران باید تا حدی باشد که بتوان افزایش قیمت‌ها و نیز تورم موجود در اقلام اساسی و مورد نیاز مردم را جبران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر اینکه سیاست‌های دولت باید در حمایت از اقشار ضعیف و حقوق‌بگیر جامعه بر پایه افزایش قدرت خرید باشد، گفت: با توجه به تورم ۴۰ درصدی کالا‌های اساسی و کاهش قدرت خرید مردم، باید برنامه‌ریزی‌های لازم در جهت افزایش حقوق‌ها در بودجه سال ۹۸ صورت گیرد.

نماینده مردم آبادان در پایان خاطرنشان کرد: مجلس از هرگونه پیشنهاد برای افزایش منطقی و معقول حقوق‌ها، دستمزد کارگران و کارمندان در سال آینده استقبال می‌کند و در این مسیر و در جهت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر همراه دولت خواهد بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دستمزد کارگران دستمزد کارمندان کمیسیون اقتصادی مجلس نوسانات بازار ارز کالاهای اساسی سیاست های دولت بودجه 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان اعلام شد

 به گزارش تابناک، جماران نوشت: داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز گفت: درباره بار مالی بودجه و خلق نقدینگی و اختلاف بین مجلس و دولت، ما در مرحله رسیدگی بودجه در مجلس اختلاف نظرهایی داشتیم ولی نهایتاً آنچه ابلاغ شد متن مورد توافق دولت و مجلس است و آنچه که هم‌اکنون به صورت قانون بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ شد نظرات دولت را به شکل حداکثری تامین کرده است. 

امروز آیین نامه مهم بودجه ۱۴۰۳ یعنی حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد. 

بودجه‌ای که دولت ارائه کرده فاقد کسری بودجه و قابل اجرا است و کسری بودجه پنهان عملا در قانون بودجه ۱۴۰۳ وجود ندارد و مطمئن هستیم که این قانون امسال بسیار راحت‌تر از سال‌های گذشته اجرایی خواهد شد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت پس از جلسه هیات دولت: رئیس جمهور با توجه به شعار سال که مقام معظم رهبری اعلام کردند همه وزارتخانه ها  را مکلف کردند که برنامه‌ها خود را برای تحقق شعار سال ارائه کنند.

با توجه به ابلاغ قانون بودجه ۱۴۰۳ در روزهای پایانی سال در این جلسه هیئت دولت ضوابط حقوق و دستمزد امروز مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به تصویب رسید و ابلاغ خواهد شد.

ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین فروردین ماه اجرایی می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • بالاخره دولت تسلیم شد؛ آپشن طلایی به حقوق کارگران اضافه شد / متناسب‌سازی حقوق‌ها با تورم ۴۵ درصد
  • حقوق کارگران ۱۴۰۳ تامین اجتماعی چقدر افزایش یافته است؟
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی‌ها را عصبانی کرد | وزیر کار زیر تیغ استیضاح؟
  • حقوق کارگران ۱۵ درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت
  • احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران جدی شد؛ حقوق کارگران چه عددی است؟
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان اعلام شد
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی‌ها را عصبانی کرد؛ وزیر کار استیضاح می‌شود؟
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • فوری؛ احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران جدی شد/ حقوق کارگران چه عددی باشد، بهتر است؟
  • درباره دستمزد ۱۴۰۳ / افزایش حقوق کارگران باطل می شود ؟