Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@09:03:41 GMT

بازی همزمان یک پیر مرد با 15 موبایل

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۰۳۷۱

بازی همزمان یک پیر مرد با 15 موبایل

رکنا: پدربزرگ تایوانی که عاشق بازی «پوکمون گو» است همزمان با 15 موبایل این بازی را انجام می‌دهد.

به‌گزارش رویترز، «چن سن یوان» حتی قادر است در هنگام دوچرخه سواری با موبایل‌های متصل به دوچرخه‌اش بازی کند. بازی پوکمون گو یک بازی ویدئویی در سبک واقعیت افزوده است.

شرکت نیانتیک این بازی را با همکاری شرکت شناخته شده ژاپن طراحی کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوکمون گو یک بازی رایگان است که البته برای پیشرفت سریع‌تر در مراحل مختلف بازی می‌توان پول پرداخت کرد. «چن سو» در این باره گفت:«نخستین بار پس از سه ماه بازی از 3 تلفن همراه و در نهایت 15 تلفن همراه استفاده کردم. اکنون 300 دلار در ماه برای بازی هایم پول پرداخت می‌کنم.» اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دو پسر دبستانی به بهانه دیدن خرگوش در تهران / من اعتیاد جنسی دارم؟! + عکس تجاوز وحشیانه به پسر خردسال در نیمه شب میهمانی / پدر همان شب تلافی کرد + عکس ماجرای چلوکباب خوری گروگان در باغ ویلا ! منفجر کردن لباس عروسی در روز طلاق + عکس اعتراف جراح حرفه ای به امضای نام خود برروی کبد بیماران! +عکس تجاوز رئیس شرکت بازرگانی به کارمند 19 ساله اش +عکس تجاوز به دختر 16 ساله در سالن سولاریوم+عکس وحشت نرگس از فروخته شدن بچه اش! / این زن باید تن فروشی می کرد! تجاوز به دختر 3 ساله توسط مرد شلخته! عجیب ترین ادعای یک زندانی پس از آزادی! + فیلم مصاحبه توئیت دردناک خبرنگار سرطانی/ داروی 3 میلیون تومانی ام شده 20 میلیون! +عکس من و وحید شاخ بازار بودیم/ آخرین حرف های همدست سلطان سکه که امروز اعدام شد ! اولین سبد غذایی خانوارهای کم بضاعت توزیع شد + جزئیات مواد و ارزش حمایتی آخرین لحظات زندگی دو اعدامی اختلاسگر امروز صبح در تهران +گزارش تصویری طلاق یک ملکه در ایران

منبع: رکنا

کلیدواژه: ایران بازی موبایل پدربزرگ بازی پوکمون عکس دختر تجاوز پدر فیلم زندگی ماه ایران دستگیر قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۰۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: تجاوز به چپ راننده کامیون  در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش ۴  کشته برجای گذاشت.

 در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.



 متاسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!