Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پی آتش سوزی اخیر در ایالت کالیفرنیا با مردم آمریکا و خانواده های مصیبت زده ابراز همدردی کرد.

به گزارش فارس، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اظهار تاسف عمیق از وقوع آتش سوزی مهیب و گسترده در ایالت کالیفرنیای آمریکا که دهها کشته و خسارات مالی فراوانی بر جای گذاشت، با مردم آمریکا و خانواده های مصیبت زده ابراز همدردی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، تلفات آتش‌سوزی در کالیفرنیا که از روز جمعه آغاز شده به دست‌کم ۳۱ کشته افزایش یافته است که ۲۹ تن در شمال کالیفرنیا جان خود را از دست داده‌اند. حدود ۲۲۸ نفر هم بر اثر این آتش سوزی مفقود شده اند.

طبق گزارش سی‌ان‌ان، شدیدترین تخریب در شهر «پارادایس» صورت گرفته و این شهر «کاملا سوخته است».

منبع: تابناک

کلیدواژه: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه همدردی آمریکا آتش سوزی کالیفرنیا خانواده قربانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غربی‌ها علاقه‌مند به روابط نزدیک ایران و روسیه نیستند/ اسرائیل مخالف صنعت هسته‌ای ایران است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «بهروز کمالوندی» سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در گفت‌وگویی بیان کرد که ایران و روسیه همکاری‌های گسترده‌ای دارند اما برخی از کشورهای غربی و همچنین رژیم صهیونیستی علاقه‌مند به روابط نزدیک تهران و مسکو نیستند.

خبرگزاری ریانووستی در این باره گزارش داد که کمالوندی در گفت‌وگو با این خبرگزاری که بخشی از آن منتشر شده است، به مواضع رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای ایران اشاره کرده و گفت: اسراییل به طور کلی مخالف صنعت هسته‌ای ایران است.

او همچنین به دیگر کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی در ارتباط با ایران اشاره کرد و گفت: اسراییل به دنبال تخریب روابط ایران با دیگر کشورها است؛ این هدف اصلی آن‌ها است.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی همچنین درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران گفت: ایران بارها مواضع خود را اعلام کرده است؛ کشور ما به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غربی‌ها علاقه‌مند به روابط نزدیک ایران و روسیه نیستند/ اسرائیل مخالف صنعت هسته‌ای ایران است
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • روایت یک دانشجو از حمله پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا + فیلم
  • سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
  • سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی + ویدئو
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت