Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@11:41:41 GMT

سلطان سکه اعدام شد/ پیشخوان

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۰۵۱۸

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز (پنجشنبه، 24 آبان) در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود، به شرح زیر است:

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: روزنامه ها پیشخوان پیشخوان سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از سود سهام عدالت متوفیان

 

به گزارش تابناک، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با عدم واریز سود سهام عدالت متوفیان برای برخی وراث توضیحاتی را ارائه کرد.

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در پاسخ به این پرسش که چرا سود سهام عدالت متوفیان برای برخی از وراث واریز نشد اظهار کرد: احتمالا گروهی که کارهای مربوطه برای انتقال سهام عدالت متوفیان خود را انجام دادند، اما سودی دریافت نکردند، این اقدامات را از طریق پیشخوان دولت انجام داده‌اند.

او افزود: مراجعی که برای انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث اعلام شد ۴۴ کارگزاری منتخب و شعب منتخب ۴ بانک بوده و بحث دفاتر پیشخوان مطرح نبود. جلساتی با قوه قضائیه در رابطه با دفاتر پیشخوان دولت داریم تا قوه قضائیه اطلاعات افراد را به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی بدهد و سپس ما نیز کار تقسیم و بعد پرداخت سود سهام را داشته باشیم.

او می‌گوید: البته برخی افراد هم به بخش‌های دیگر مانند کافی نت‌ها مراجعه کرده‌اند و به سبب این که این مسیر مصوب شورای عالی بورس نیست بر این اساس ما نمی‌توانیم خارج از چهارچوب مصوبه گام برداریم و اصلا این اطلاعات به دست ما نخواهد رسید.

باغستانی می‌گوید: در نهایت باید گفت با قوه قضائیه در تعامل برای دریافت اطلاعات از بخش دفاتر پیشخوان دولت و پیگیر این مورد و رفع ابهامات این موضوع هستیم.

او افزود: زمانی‌که ۸ شرکت سود سهام خود را واریز کنند و اطلاعات هم از قوه قضائیه دریافت شود این سودها همراه با واریز مرحله سوم سود سهام عدالت برای وراث واریز خواهد شد و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • «باغ فدک» قطب گردشگری شمال اصفهان می‌شود
  • مراسم سالروز شهادت «سلطان سید جلال‌الدین اشرف» برگزار می شود
  • فیلم قدیمی واکنش کاظم صدیقی به صدور احکام اعدام او در دهه ۶۰
  • چرا سود سهام عدالت برخی وراث واریز نشد
  • پیشخوان روزنامه‌های کشور ۲۸ اسفند
  • ببینید | واکنش کاظم صدیقی به شوخی‌ها درباره صدور حکم اعدام توسط او
  • جزئیات جدید از سود سهام عدالت متوفیان
  • مصلحت‌اندیشی انگلیسی
  • پیشخوان روزنامه‌های ورزشی ۲۷ اسفند
  • سلطان بی‌بدیل بسکتبال، الگوی کاپیتان لیورپول