Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@06:52:04 GMT

استاندار سابق زنجان از مردم استان حلالیت طلبید

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۰۵۷۵

استاندار سابق زنجان از مردم استان حلالیت طلبید

زنجان - ایرنا - با انتخاب فتح الله حقیقی ازسوی هیات دولت به عنوان استاندار زنجان، اسدالله درویش امیری استاندار سابق باصدور یادداشتی از مردم استان طلب حلالیت و با آنان خاداحافظی کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ اسداله درویش امیری که از تابستان 95 سکان مدیریت عالی استان را بدست گرفته بود، در پی اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان، از سِمت خود کناره‌گیری کرد و جای خود را به فتح‌الله حقیقی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در متن یادداشت مهندس درویش امیری که برای طلب حلالیت و خداحافظی از مردم استان زنجان منتشر کرده چنین آمده است؛

به نام خالق بخشنده و مهربان
در کمال ادب و احترام
اینک قطار خدمت به کشورم و مردم عزیزم در کسوت مسئولیت‌ها و تکالیف اداری، به ایستگاه آخر رسیده است و در راستای تبعیت از قانون عدم بکارگیری بازنشستگان از مسئولیت و زندگی اداری‌ام که در گذر روزگار به قیمتِ سفید شدن موهایم تمام شد، کناره‌گیری می نمایم.
برای من هم به مثابه همه انسان‌ها امکان خطا و اشتباه و احیانا قصور و تقصیر وجود داشته و دارد.
در این رهگذر تمام سعی و تلاشم بر این بود که با اتکا به خداوند ناظر، از نفس خویش مراقبت نمایم تا بتوانم از این امانت شهیدان، معمار کبیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران با دقت و به درستی صیانت نمایم و اگر احدی از نگاهم، قلمم و یا سخنم رنجیده‌خاطر شد بدینوسیله عذرخواهی نموده و ضمن خداحافظی از مردم عزیز و فهیم و بافرهنگ استان زنجان طلب حلّیت می نمایم. امید آن دارم که خداوند رحمان بر همه مهربان یاران تفضلاتش را جاری و ساری سازد انشاالله.
در خاتمه انتصاب برادر گرامی جناب آقای مهندس حقیقی به عنوان استاندار زنجان را تبریک عرض نموده و موفقیت و سربلندی ایشان را از خدای بزرگ خواستارم.

اسدالله درویش امیری
8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي استاندار سابق حلاليت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۲ سارق با کشف ۱۶ فقره سرقت در کهنوج  

فرمانده انتظامی کهنوج از دستگیری ۱۲ سارق و کشف ۱۶ فقره سرقت در نتیجه گشت زنی‌های هدفمند و پوشش نقاط جرم خیز این شهرستان طی یک هفته گذشته خبر داد.


سرهنگ علیرضا امیری گفت: ماموران انتظامی شهرستان کهنوج با انجام گشت زنی‌های هدفمند و فعال سازی تیم‌های نامحسوس در نقاط جرم خیز و حاشیه‌ای شهر موفق شدند ۱۲ سارق را دستگیر کنند.

 وی افزود:سرقت‌های کشف شده مربوط به منازل، مغازه، اماکن خصوصی و کابل برق بوده اند که به سبب عدم تجهیز به امکانات بازدارنده و ایمنی مورد سرقت واقع شده اند.

سرهنگ امیری بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان دستگیر شده نیز مقداری اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد که در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم با مراقبت بیشتر از اموال شخصی خود از وقوع زمینه های وقوع سرقت بکاهند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تعزیه‌خوانی ایرج خواجه امیری (فیلم)
  • حمله ما به رژیم صهیونیستی فقط در حد یک تنبیه بود
  • اعزام ۱۲ پارادوومیدانی‌کار به مسابقات قهرمانی جهان
  • استقبال بالای زنجانی‌های از طرح زندگی با آیه‌ها
  • جسارت و کوته‌بینی رژیم صهیونیستی پاسخی دندان‌شکن می‌طلبید
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغالزایی زنجان به فارغ‌التحصیلان
  • فیلم| تعزیه‌خوانی ایرج خواجه امیری!
  • (ویدئو) تعزیه‌خوانی ایرج خواجه امیری!
  • تجمع مردم زنجان پس از انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی
  • دستگیری ۱۲ سارق با کشف ۱۶ فقره سرقت در کهنوج