Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@08:15:22 GMT

احتمال باران شدید در یزد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۰۵۸۴

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ،
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد گفت: موج ناپایداری از امروزپنجشنبه  وارد استان و پیش بینی می شود تا اوایل روز شنبه در استان فعال باشد.
میرحسینی  افزود: طی این مدت و بویژه امشب و فردا در استان شاهد بارندگی هستیم که در برخی نقاط بارشها با رعد و برق است و شدت بارش ها هم در ارتفاعات استان و مناطق شمالی استان بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی توصیه کرد: مسئولان برای جلوگیری یا کاهش خسارات احتمالی ناشی از آب گرفتگی معابر شهری و جاری شدن روان آب در مسیل ها تدابیر معمول رابیندیشند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صدا وسیما یزد هوا هواشناسی وضعیت جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ابر‌های همرفتی و رگبار باران و رعد و برق در هرمزگان

براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان ، وقوع ناپایداری های موقتی به صورت تند باد لحظه ای با احتمال گردوخاک در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان نیز دور از انتظار نیست.

 سامانه همرفتی تا روز یکشنبه طی ساعاتی در پاره ای نقاط استان بویژه ارتفاعات شرقی و شمالی فعالیت خواهد داشت و احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد و بشاگرد دور از انتظار نخواهد بود.

 در مناطق دریایی استان طی امروز در تنگه هرمز و بخشهایی از دریای عمان افزایش باد شمال شرقی پیش بینی می شود. و وضعیت دریا طی ساعاتی متلاطم خواهد شد.

 افزایش باد شمال شرقی تا جنوب شرقی در تنگه هرمز، دریای عمان و بخشهایی از خلیج فارس تا روز سه شنبه 11 اردیبهشت بویژه در ساعات صبح تا ظهر تداوم خواهد داشت. همچنین طی امروز احتمال وقوع تند باد لحظه ای در ساعات بعدازظهر و شب در اثر ابرناکی پیش بینی می شود.

بنابراین توصیه می شود ترددهای دریایی با احتیاط صورت پذیرد و شناورهای سبک و صیادی طی ساعات یاد شده از تردد خودداری کنند.

 به لحاظ دمایی، از امروز افزایش نسبی دما در استان پیش بینی می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • رشد ابر‌های همرفتی و رگبار باران و رعد و برق در هرمزگان
  • رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان
  • هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • تداوم بارش‌ها در استان مرکزی
  • تداوم بارندگی در سمنان