Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@04:01:42 GMT

انتشارات خیلی سبز

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۰۶۷۵

انتشارات خیلی سبز در جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

کدشغلی عنوان شغلی جنسیت سن شرایط احراز F۳ کارشناس مالی آقا/خانم ۲۵الی۳۵ حداقل مدرک کارشناسی در رشته های حسابداری و مدیریت مالیمسلط به مفاهیم حسابداریثبت و صدور اسناد حسابداری و مالیشناسایی و ثبت اسناد حسابداریکنترل محاسبات دریافت ها و پرداخت هاارائه گزارش های مالی A۳ منشی دفتری فقط خانم ۲۵الی۳۵ حداقل ۲ سال سابقه کاری مرتبطحداقل مدرک کارشناسیمسلط به نرم افزار officeمسلط به مکاتبات اداریدارای فن بیان و روابط عمومی بالا PM۳ کارشناس کنترل پروژه آقا/خانم ۲۶الی۳۶ حداقل مدرک کارشناسی مهندسی صنایع و یا سایر رشته های مرتبطحداقل ۳ سال سابقه کاری مرتبطآشنایی با مفاهیم BI، Data warehouse، MISآشنایی با نرم افزارهای کنترل پروژه (MSP، P۶ ,VISIO)تفکر تحلیلی و توانایی حل مسئلهتوانایی مدیریت وظایف متنوع و پروژه های مختلف به طور هم زمان S۶ فروش سیار فقط آقا ۲۳الی۳۵ تحصیلات :حداقل کاردانیفروش کتاب بصورت سیارتوانایی ارائه گزارش مستمرروابط عمومی بالا و دارای قدرت مذاکره خوبداشتن گواهینامه رانندگی الزامی است PG۳ گرافیست آقا/خانم ۲۵الی۳۵ حداقل مدرک کاردانیحداقل ۲ سال سابقه کاری مرتبطمسلط به نرم افزارهای Illustrator,Photoshopآشنایی با نرم افزار Indesignآشنایی با طراحی دیجیتال و قلم نوری(ارسال نمونه کار در حوزه های تصویر سازی،جلد و پوستر و طرح های خلاقانه برای شبکه های اجتماعی الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
) SD۳ برنامه نویسNet. آقا/خانم ۲۶ الی۳۶ حداقل مدرک کارشناسی در رشته های نرم افزار و مهندسی فناوری اطلاعاتحداقل ۳ سال سابقه کاری مرتبطتسلط به T-SQL Programming ,ASP.NETتوان برنامه نویسی و حل مساله بالاخلاقیت و نوآوری Help۳ Helpdesk فقط آقا ۲۵ الی۳۵ حداقل مدرک کارشناسی در رشته های مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعاتحداقل ۲ سال سابقه کاری مرتبطنظارت بر میز خدمات برای تیکت های اختصاص یافته و اقدامات لازم براساس اولویت زمان ارسالنصب، تست، اصلاح و پیکربندی دستگاه های جانبیتنظیمات پیکربندی، ابزارهای نرم افزاری، تنظیمات پیش فرض نرم افزارگذراندن دوره های آموزشی A+, Network+, CCNA, MCSE مزیت محسوب می گردد.امکان سفرهای کاری،‌اضافه کار و oncallروابط عمومی بالا LC۳ کارشناس بازرگانی خارجی


آقا/خانم ۲۵ الی۳۵ حداقل مدرک کارشناسی در رشته های مدیریت،بازرگانی و سایر رشته های مرتبطحداقل ۳ سال سابقه کاری مرتبطآشنا به فرایند های بازرگانیمسلط به مکاتبات بازرگانی خارجیشناسایی و مذاکره با فروشندگان و تامین کنندگان خارجیتسلط کامل به مهارت های نوشتاری و گفتاری زبان انگلیسیروابط عمومی بالا و توانایی برقراری ارتباط موثر از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند. درج کد شغلی در موضوع ایمیل الزامی است آدرس ایمیل: resume@kheilisabz.com

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای ۵ الی ۸ اردیبهشت به میزبانی شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد. سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دوومیدانی ایران را در این مسابقات تشکیل خواهند داد.

زهرا محمودوند سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون دوومیدانی در گفت وگو با خبرنگار مهر درخصصوص آخرین وضعیت نفرات اعزامی به این مسابقات اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی آسیا در هر رده‌ای که برگزار شود اصولا همیشه از کیفیت بالایی برخوردار است. این دوره هم بر اساس آنچه که کنفدارسیون آسیا اعلام کرده است ۴۳ کشور در این مسابقات شرکت کردند که نشان از استقبال خوب ورزشکاران است.

وی در مورد شانس کسب مدال ملی پوشان ایران در این مسابقات گفت: در بخش بانوان ما چهار نماینده داریم که با توجه به تمرینات خوبی که در این مدت داشتند این امید وجود دارد که بتوانند نتایج خوبی را رقم بزنند. البته باید دید در بین این ۴۳ کشور شرکت کننده چه ورزشکارانی حضور خواهند داشت. دونده های خوبی در بخش بانوان داریم که به نظر می رسد حداقل بتوانیم به ۲ مدال دست پیدا کنیم.

سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون دوومیدانی با اشاره به دیدار اخیر مطیعی با ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند؛ عنوان کرد: در حال حاضر برای بازیهای المپیک پاریس یک سهمیه توسط فرزانه فصیحی قطعی شده است و سایر ملی پوشان هم در تلاش هستند تا در این فرصت باقی مانده بتوانند ورودی این بازیها را به دست بیاورند. اخیرا سرپرست جدید فدراسیون دوومیدانی با این ملی پوشان جلسه داشت تا در جریان برنامه آنها برای حضور در مسابقات مورد نیاز قرار بگیرد و یک ارزیابی از آخرین روند آماده سازی آنها داشته باشد. امیدوارم بتوانیم در این زمان باقی مانده چند سهمیه دیگر را هم به دست بیاوریم.

محمودوند در پایان در مورد دیدار مدال اوران رقابتهای داخل سالن آسیا با علی دایی گفت: این دیدار به همت بخش خصوصی و با هدف حمایت از قهرمانان برگزار شد. البته در این دیدار فقط ملی پوشان دوومیدانی نبودند سایر ورزشکاران هم دعوت شده بودند. در کل حمایت به هر شکلی که باشد پسنیده است و این اقدام هم بیشتر همان جنبه حمایتی از ورزشکاران را داشت.

کد خبر 6085432

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • نام نویسی بیش از 23 هزار داوطلب هرمزگانی در مرحله اول کنکور
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • هشدار برای تغییر تعادل جنسیتی دانشگاه‌ها
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است