Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمارهای گمرک کره جنوبی نشان می‌دهد میزان واردات نفت این کشور از ایران در ماه اکتبر صفر بوده است، در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۱.۷ میلیون بشکه بود. ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴ اقتصادی نفت و انرژی اقتصاد جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، این در حالی است که مجموع واردات نفت کره جنوبی در ماه گذشته میلادی نسبت به یک سال قبل رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، پنجمین واردکننده بزرگ نفت جهان در ماه گذشته میلادی مجموعاً 13.1 میلیون بشکه در روز نفت وارد کرد، در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 12.4 میلیون بشکه بود.

آمارهای نهایی در مورد میزان واردات نفت کره جنوبی در ماه اکتبر در اواخر این ماه از سوی شرکت ملی نفت کره جنوبی منتشر می‌شود. کره جنوبی اخیراً از تحریم‌های دولت آمریکا علیه ایران معاف شده است و انتظار می‌رود طی ماه‌های آتی خرید نفت از این کشور را از سر بگیرد.

خرید نفت کره جنوبی از ایران به صفر رسیدفروش نفت ایران به کره جنوبی صفر نخواهد شد

 

انتهای پیام/27*

R1012128/P1010113/S7,80,85/CT10 واژه های کاربردی مرتبط صادرات نفت ایران نفت ایران کره جنوبی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صادرات نفت ایران نفت ایران کره جنوبی صادرات نفت ایران نفت ایران کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه مسافری به مناطق آزاد تعیین شد

طبق اعلام دفتر مقررات صادرات و واردات مقرر شده تا پایان خرداد ماه سال جاری به میزان یک چهارم کل سهمیه سال گذشته مناطق آزاد مطابق فهرست قبلی در سامانه جامع تجارت تخصیص یافته و تقسیم‌بندی سهمیه کل سه ماهه و همچنین سهمیه پوشاک برای هر منطقه به میزان یک چهارم سهمیه سال گذشته توسط دبیرخانه شورایعالی در سامانه ثبت آماری لحاظ شود.

به گزارش ایسنا، نرگس باقری زمردی مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به گمرک سهمیه مسافری سال ۱۴۰۳ به مناطق آزاد تجاری-صنعتی را اعلام کرده است.

بر اساس این نامه مقرر شده تا پایان خرداد ماه سال جاری به میزان یک چهارم کل سهمیه سال گذشته مناطق آزاد مطابق فهرست قبلی در سامانه جامع تجارت تخصیص یافته و تقسیم بندی سهمیه کل سه ماهه و همچنین سهمیه پوشاک برای هر منطقه به میزان یک چهارم سهمیه سال گذشته توسط دبیرخانه شورایعالی در سامانه ثبت آماری لحاظ شود.

لازم به ذکر است ثبت آماری برای واردات این اقلام الزامی بوده و با توجه به تغییرات تعرفه‌های جداول کتاب مقررات صادرات و واردات فهرست و سهمیه نهایی حداکثر تا پایان خرداد ماه اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تغییرات در مدیریت هواپیمایی ایران ایر؟!
  • تغییرات در مدیریت هواپیمایی ایران ایر
  • قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • رویترز:‌ صادرات نفت ایران بیشترین رقم در ۱۰ ماه گذشته شد
  • سهمیه مسافری به مناطق آزاد تعیین شد
  • رویترز: بایدن تحریم‌های نفتی ایران را تشدید نمی‌کند
  • ارتش اجازه هیچ تعرضی را به مرز‌های کشور نخواهد داد
  • طلب ۳۵۰ میلیون یورویی صنعت روغن نباتی از دولت
  • رویترز: اعمال تحریم‌های نفتی جدید آمریکا علیه ایران بعید است
  • پشت‌پرده واردات ۶۰۰ هزار لپ‌تاپ به ایران