Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:34:13 GMT

افزایش ۲۵ درصدی برخورد با تخلفات حادثه ساز در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۰۷۲۷

افزایش ۲۵ درصدی برخورد با تخلفات حادثه ساز در ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا همتی زاده  با اشاره به نقش مهم تخلفات حادثه ساز همچون(سبقت-سرعت-انحراف به چپ-تلفن همراه-کمربند ایمنی و...)اظهار داشت:پلیس راه استان ایلام با برنامه ریزی دقیق و هدفمند و حضور موثر در محورهای مواصلاتی به منظور پیشگیری از تصادفات رانندگی با تخلفات رانندگان بویژه تخلفات حادثه ساز که نقش بسزای در وقوع تصادفات داشته برخورد قاطع و بدون اغماض خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: طی تجزیه و تحلیل های بعمل آمده شاهد نقش ۶۵درصدی تخلفات حادثه ساز در سال جاری بوده ایم که به همین منظور تمرکز پلیس راه استان در برخورد با تخلفات حادثه ساز در ادامه سال جاری خواهد بود. 

سرهنگ همتی زاده در پایان افزود: با توجه به فصل سرما و ریزش نزولات آسمانی رانندگان محترم با رعایت نکات ایمنی و توجه به توصیه های پلیسی رانندگی نمایند تا انشاءالله شاهد به حداقل رسیدن حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی استان باشیم.

کد خبر 4458947

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه ایلام سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری

محمد حیدری رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت : رعایت نکردن مقررات عبور و مرور در داخل شهر‌ها از سوی عابران پیاده بیشترین عامل تصادفات و مرگ و میر افراد است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه جان خود را از دست دادند عنوان کرد: سال گذشته حدود ۷۰ درصد متوفیان در معابر شهری عابران پیاده بودند.

حیدری گفت: سال گذشته در مجموع ۱۳۳ نفر در تصادفات ترافیکی استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۱۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد از متوفیان در معابر تندرو و بزرگراهی جان خود را از دست داده‌اند افزود: ۲۷ نقطه حادثه‌خیز در استان کرمانشاه وجود دارد که ۱۲ نقطه آن در شهر کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه پلیس در راستای انجام وظایف خود اقدامات کنترلی را انجام داده است عنوان کرد: در نقاط حادثه‌خیز تیم‌های گشتی مستقر هستند و در ساعات پیک ترافیک و تصادفات حضور دارند و نسبت به تخلفات به ویژه تخلفات حادثه ساز برخورد خواهد شد.

حیدری گفت: شهرداری باید در زمینه اقدامات زیرساختی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی اقدامات موثرتری را انجام دهد.

وی افزود: بزرگراه حضرت امام (ره) و بزرگراه جانبازان دو نقطه حادثه‌خیز در استان کرمانشاه هستند و نیاز است شهرداری پل عابر پیاده نصب کند و علاوه بر این با نصب نرده یا سایر تجهیزات مانعی ایجاد کند که عابران ملزم شوند از پل استفاده کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس