Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران از حضور تیم های ورزشی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات المپیک (بین المللی ارتش های جهان) در ۲۰۱۹ در کشور چین خبر داد.

«امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان در مورد حضور جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی ارتش های جهان گفت: در 2019 نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با شرکت در 10 تا 15 رشته ورزشی در مسابقات بین المللی (المپیک ارتش های جهان) در کشور چین حضور می یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رشته ها عبارتند از کشتی، جودو، تیراندازی، چتربازی، ورزش های پنج گانه نظامی، والیبال و دومیدانی است.

 

رییس سازمان تربیت بدنی ارتش افزود: تصمیم گیری در خصوص رشته های شرکت کننده در مسابقات المپیک  با تصمیم شورای عالی ورزش نیروهای مسلح مصوب می شود.

 

وی در مورد حضور بانوان در این مسابقات اظهار کرد: تمام تلاش خود را می کنیم تا در رشته های این مسابقه بین المللی بانوان را نیز شرکت دهیم.که از جمله مسابقاتی که بانوان در آن به رقابت میپردازند میتوان به تیرانداری اشاره کرد.

 

«امیر فولادی» در مورد تعداد نفرات ورزشکار شرکت کننده از نیروهای مسلح در این مسابقات گفت: بالغ بر 200 ورزشکار در رشته های گوناگون در مسابقات بین المللی ارتش های جهان در کشور چین شرکت می کنند. اولویت برای انتخاب ورزشکاران در این مسابقات در جمهوری اسلامی ایران در ارتش ابتدا با پرسنل رسمی، پرسنل وظیفه و سپس کارکنان بسیجی هستند که حتما باید عضو فعال بسیج بوده و کارت عضویت داشته باشند.

 

رییس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح در مورد تعداد رشته های شرکت کننده در مسابقات ارتش های جهان در کشور چین نیز اظهار کرد: این مسابقات در 25 رشته ورزشی برگزار می شود./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان اردبیل خوزستان افتتاح پروژه شیراز تبریز ۲۰۱۸ طرح 550 هزار هکتاری اجلاس جهانی گردشگری اسحاق جهانگیری چین ورزش نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای یمنی در دفاع از فلسطین یک کشتی آمریکایی با نام ( MAERSK YORKTOWN )  را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

وی افزود: «نیروهای مسلح یمن همچنین یک ناو آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسراییلی با نام (MSC VERACRUZ )  را در اقیانوس هند مورد حمله قرار دادند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک