Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@14:58:48 GMT

ارسال400 اثر به جشنواره رسانه ای ابوذر

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۰۸۵۸

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر سومین جشنواره رسانه‌ ای ابوذر خراسان رضوی گفت: با توجه به تنوع رسانه ‌های اجتماعی و همچنین محتوای تولید شده در بستر این شبکه ‌ها، حضور فعالان این حوزه رنگ و لعاب تازه‌ای به جشنواره می بخشد.

سید ناصر نعمتی افزود: با بررسی ‌های انجام شده و علاقه ‌مندی دانشجویان برای ارائه آثار رسانه‌ ای، بخش آثار دانشجویی و آثار مردمی به این جشنواره افزوده شد که می‌ تواند زمینه شکوفایی استعدادهای نوین در این حوزه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی، زیارت، فرهنگ رضوی و فرهنگ شهروندی، حمایت از کالای ایرانی و آسیبهای اجتماعی و مشکلات خراسان رضوی محورهای سومین جشنواره رسانه ای ابوذر است.

نعمتی افزود: خبرنگاران، روزنامه نگاران و تمام علاقه ‌مندان می ‌توانند آثار خود را تا پایان آبان از طریق پیام رسان سروش با شناسه aboozarfestival@ یا ایمیل boozarfestival.kh@iran.ir به سومین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد جشنواره ابوذر رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد

 با اتمام داوری آثار از بین ۵۰۰ اثر ارسالی از استان‌های مختلف کشور به دبیرخانه این دوره از جشنواره ملی راوی خورشید اسامی برندگان این دوره به شرح ذیل اعلام شد: 

 در بخش ویژه  اثر فائزه نخعی به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد. 

 احمد صیفوری،  مهدی امین زاده  و مهلا جنابی  به ترتیب رتبه های اول تا سوم این دوره از جشنواره ملی راوی خورشید را به دست آوردند. 

بیشتر بخوانید: 

جشنواره ملی راوی خورشید برگزار می شود 

 در این دوره از جشنواره  آثار طا‌ها مختارآبادی، فاطمه محمدی از قم ، معصومه یحیی زاده، ساجده حاج حسینی از نوق و محمدرضانقی ماهانی به عنوان آثار قابل تقدیر معرفی شدند. 

اولین جشنواره ملی راوی خورشید، همزمان با چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به همت معاونت فضای مجازی صدا و سیمای کرمان با هدف روایتگری از گوشه و کنار این حماسه مردمی در بخش های مستند و عکاسی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • راهپیمایی خشم و انزجار در مشهد؛ در سومین جمعه ماه مبارک رمضان
  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • رفت و آمد ۲۷ هزار مسافر از گذرگاه مرزی دوغارون خراسان رضوی
  • رفت و آمد ۲۷ هزار مسافر در مرز دوغارون خراسان رضوی
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی