Web Analytics Made Easy - Statcounter

پکن- ایرنا- دومین دوره مسابقات جهانی تیراندازی با تپانچه پلیس های جهان با حضور 69 کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران از امروز پنجشنبه در شهر 'فوشان' واقع در مرکز آموزش پلیس استان 'گوان دونگ' چین آغاز شد.

به گزارش ایرنا این مسابقات که تا ۲۸ آبان ادامه دارد در قالب انفرادی، تیم دو نفره مردان، تیم دو نفره زنان و تیم مشترک مردان و زنان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مجموع 256 ورزشکار از 69 کشور و منطقه جهان در این مسابقه شرکت دارند که از این تعداد 199 ورزشکار در مسابقات مردان و 57 ورزشکار در مسابقات زنان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
تیم جمهوری اسلامی ایران متشکل از دو پلیس مرد در مسابقات انفرادی و تیم دو نفره مردان، در گروه B مسابقات تیمی حضور دارد.
آزمایش تپانچه‎ها روز گذشته توسط تیم‎های مختلف در مرکز آموزش پلیس استان گوان‎دونگ انجام شد و تیم جمهوری اسلامی ایران نیز با استفاده از تپانچه‎های تولید ایران در این بخش شرکت کرده است.
اولین دوره این مسابقات سال ۲۰۱۵ در مجارستان برگزار شده بود.
**آساق**1904**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مسابقات تيراندازي پليس چين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مربی کره‌ای بر پیشرفت کمانداران ایران/معضل تجهیزات پابرجاست

مبینا فلاح عضو تیم ملی ریکرو ایران در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره شرایط تیراندازی با کمان کشورمان در سالی که گذشت اظهار داشت: اکثر افرادی که تیراندازی با کمان را در سال ۱۴۰۲ دنبال کردند متوجه مسیر رو به رشد این رشته شدند. ما در سالی که گذشت هم از نظر ارتقای رکورد و هم از نظر نتایج اتفاقات خوبی را رقم زدیم. در این سال بعد از حدود ۱۲ سال چه در کامپوند و چه در ریکرو جابجایی رکورد داشتیم که نشان داد مربی کره ای کار خودش را درست انجام داده است.

مربی کره‌ای دانش خوبی دارد

وی افزود: خوشبختانه تیراندازی با کمان ایران با عملکرد خوب خود نشان داده است که در مسیر درستی قرار گرفته است. مربی کره‌ای ما از دانش فنی خوبی برخوردار است او واقعا کمک کرد تا بتوانیم این مسیر موفقیت را سریعتر پیدا کنیم. رشته ما تجهیزات محور است و به همان اندازه که نکات فنی در کسب نتیجه تاثیرگذار است تجهیزات هم موثر است که همین مسئله در مسابقات نتیجه گرفتن را برای ما سخت می‌کند.

این ملی پوش ریکرو در ادامه خاطر نشان کرد: ما از نظر دانش چیزی از رقبای کم نداریم ولی همین نداشتن تجهیزات به روز باعث شده تلاش‌های ما در میدان مسابقات خیلی به چشم نیاید. امیدوارم وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک به این مورد رسیدگی کنند. چون این مسئله کاملا قابل حل است مخصوصا حالا که سال قبل از المپیک هم است ما واقعا نیازمند این توجه و حمایت هستیم.

فلاح در ادامه با بیان اینکه سال شلوغی را سپری کردیم؛ گفت: بازیهای آسیایی هانگژو، مسابقات یونیورسیاد، مسابقات قهرمانی آسیای تایلند و کاپ آسیای سنگاپور چهار رویدادی بود که شرکت کردم. عملکرد در اکثر این مسابقات خوب و قابل دفاع بود. در بازی‌های آسیایی به همراه اقای شبانی موفق شدیم برای نخستین بار در تاریخ تیراندازی با کمان ایران در بخش میکس عنوان چهارمی را کسب کنیم.

برای گرفتن سهمیه المپیک ناامید نیستم

او اضافه کرد: در مسابقات قهرمانی آسیای تایلند هم موفق شدم تا پای کسب سهمیه المپیک پیش بروم که همین اتفاق درحال حاضر باعث شد با انگیزه بیشتر برای مسابقات پیش رو تمرین کنم. در این رویداد سهمیه را با اختلاف یک امتیاز از دست دادم که ناراحت کننده بود چون هر چه در توان داشتم برای موفقیت گذاشتم ولی تلاش می کنم در سال پیش رو جبران کنم.

ملی پوش ریکرو ایران تاکید کرد: کسب سهمیه المپیک بسیار سخت خواهد بود چون فقط یک رویداد داریم که می‌توانیم شانس خودمان را در آن محک بزنیم. رقابت های کاپ جهانی ترکیه است که باید با تمام توان در آن شرکت کنیم و به مصاف رقبای جهانی برویم. رسیدن به المپیک با بررسی مسیر پیش رو تجهیزاتی که داریم خیلی سخت است اما غیر ممکن به نظر نمی‌رسد.

کد خبر 6058079

دیگر خبرها

  • افشاگری داور مسابقه قویترین مردان از پیشنهاد رشوه
  • دو رویداد مهم برای فوتسال زنان ایران/ رویایی که به حقیقت پیوست
  • تاثیر مربی کره‌ای بر پیشرفت کمانداران ایران/معضل تجهیزات پابرجاست
  • وقتی ۱۵۰ سال قبل برداشتن حجاب اعدام داشت! / مجازات عجیب مردان چشم چران!
  • دعوت از ۹ تیرانداز به اردوی تیم ملی تپانچه
  • ادامه تمرینات تیراندازان در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم تپانچه در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • حضور ۱۷ ورزشکار و مربی آذربایجان شرقی در اردوی تیم‌های ملی
  • ورزشکار پارالمپیکی خوزستان در اردوی تیم‌ملی تیراندازی با کمان
  • حضور ورزشکار مراغه‌ای در تیم ملی امید بوکس