Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۳ هزار شهید استان قزوین و بزرگترین رویداد فرهنگی قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، اجلاسیه نهایی کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین امروز (پنجشنبه ۲۴ آبان) با حضور مسئولان کشوری و استانی، خانواده های شهدا و جانبازان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنرانان ویژه این اجلاسیه سردار سرلشکر «محمد علی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 

گفتنی است کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین از 20 آبان آغاز شد که برگزاری اجلاسیه های فرهنگیان، دانش آموزان، جامعه زنان، دانشگاهیان و اجلاسیه نهایی برنامه های بزرگترین رویداد فرهنگی این استان بوده است.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: خوزستان تبریز ۲۰۱۸ استان همدان طرح 550 هزار هکتاری هفته کتاب و کتابخوانی پاییز خرم آباد شیراز ایران کنگره ملی ۳ هزار شهید فرمانده کل سپاه خانواده شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به منظور شرکت در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی به گچساران سفر کرد.
این اجلاسیه دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح در سالن آموزش و پرورش گچساران با حضور فرمانده کل ارتش و مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار شد.

مداحی، اجرای نمایش، پخش تیزر و کلیپ و اجرای سرود از برنامه‌های این اجلاسیه بود. در آستانه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی از دستاوردهای ارتش در گچساران برپا شد. در این نمایشگاه بخشی از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل انواع سلاح های سبک و سنگین، انوع دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک در معرض دید عموم قرار گرفت.

خبرنگار:ساناز غضنفری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228387 برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه برگزار می شود