Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود تنها رئيس اداره قران، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد:  در روز 26  و 27 آبان ماه به مناسبت فرارسيدن ميلاد حضرت محمد(ص) و هفته وحدت محفل انسي با قرآن کریم با عنوان «زيبايي هاي بي پايان»  از سوی دارالقرآن‌های آموزش و پرورش نوشهر و چالوس و کلاردشت در این سه شهر برگزار مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این محفل معنوی و نورانی که با هدف انس با قرآن و آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با کلام الهی و ترویج فرهنگ قرآنی برگزار مي شود، منتخبين قرآني اين شهرستان‌ها آیاتی چند از کلام الله مجید را تلاوت مي‌كنند.
تنها تصریح کرد: در این محفل معنوی و نورانی علاوه بر اجرای برنامه‌های دانش‌آموزان قاری بين‌المللي استاد حاج حميد شاكرنژاد به تلاوت قرآن خواهند پرداخت.
وی قرآن را عامل وحدت و انسجام در میان مسلمانان دانست و گفت: این کتاب آسمانی کشتی نجات بشر از ناپایداری‌ها و ناملایمات زندگی است و هر کس خود را به این کشتی نجات برساند سعادت دنیا و آخرت را نصیب خود کرده است.
رئيس اداره قران، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران توسعه و ترویج قرآن در جامعه، رشد و تعالی معرفت دینی در پرتو انس با قرآن کریم، معطر کردن فضای جامعه به نور تلاوت قرآن را از جمله اهداف برپایی محافل انس با قرآن در میان دانش آموزان عنوان کرد.

وی افزود: زمان و محل برگزاري محافل انس با قرآن در نوشهر،  9 صبح شنبه 26 آبان ماه، جنب ورزشگاه شهدای نوشهر در کانون شهید باهنر، چالوس ساعت 14  روز شنبه 26 آبان ماه در سالن شهيد آويني و کلاردشت ساعت 9 صبح روز یکشنبه در مسجد جامعه شهر برگزار می‌شود.
انتهای پیام

 

 

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: محفل انس قران کلاردشت تنها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۱۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف ۵۷۰۰ مگاواتی برق دوره پیک در مازندران پیش بینی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا عابدی عصر سه شنبه در نشست مدیران تولید نیروی برق مازندران و گلستان با اظهار اینکه تأمین برق استان مازندران مورد توجه دولت سیزدهم قرار دارد، میزان مصرف برق استان در ایام پیک سال قبل را در ۲۱ مرداد پنج هزار و ۴۰۰ مگاوات اعلام کرد.

وی با اظهار اینکه پیش بینی می‌شود میزان مصرف سال جاری در دوران پیک رشد پنج درصدی داشته باشد، بر لزوم مدیریت مصرف انرژی تاکید کرد و افزود: خوشبختانه طرح‌های تعمیرات اساسی در نیروگاه‌های مازندران و گلستان انجام شده است.

وی با اظهار اینکه سال قبل هزار و ۵۰۰ مگاوات تبادل برق با استان‌های همجوار داشتیم، درباره لایروبی حوضچه آب نیروگاه برق نکا گفت: با این طرح محدودیت‌های فراروی رفع می‌شود.

عابدی میزان راندمان تولید برق را در نیروگاه‌های نکا و نوشهر به ترتیب ۳۰ و ۹۵ درصد ذکر کرد و گفت: خوشبختانه وضعیت نیروگاه کاسپین نوشهر مطلوب است.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی استان‌های مازندران و گلستان ادامه داد: در نیروگاه نوشهر برای واردت قطعات به نقدینگی نیاز داریم.

کد خبر 6080137

دیگر خبرها

  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • برنامه محفل از نگاه خادمان قرآن
  • (ویدئو) تلاوت قاری نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس
  • رونمایی از مصحف صوتی به روایت ورش از نافع در الجزایر
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • مصرف ۵۷۰۰ مگاواتی برق دوره پیک در مازندران پیش بینی می شود
  • برگزاری محفل انس و تدبر قرآن به‌مناسبت روز ارتش در بوشهر
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در نوزدهمین آزمون ارزیابی حافظان