Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@13:07:34 GMT

کارخانه آرد برکت محلات افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۱۱۱۳

کارخانه آرد برکت محلات افتتاح شد

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سید‌علی آقا‌زاده استاندار مرکزی شامگاه چهارشنبه 23 آبان‌ماه از شهرستان محلات بازدید و کارخانه آرد برکت را افتتاح کرد.
سید‌علی آقازاده استاندار مرکزی در مراسم افتتاح کارخانه آرد برکت اظهار کرد: این کارخانه اکنون 30 نفر را به صورت مستقیم مشغول کار کرده و این رقم تا 80 نفر نیز می‌تواند افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آقای رفیعیان به دلیل ساخت سریع و استاندارد این مجموعه تشکر می‌کنیم. ساخت این مجموعه‌ها نیازمند همکاری دولت و سرمایه‌گذار است؛ هم نیازمند سرمایه سرمایه‌گذار و هم نیازمند کمک مسئولین است.


وی افزود: کیفیت آرد بسیار مهم است و با توجه به استفاده از دستگاه‌های پیشرفته در این مجموعه، آرد تولیدی قطعا کیفیت بالایی خواهد داشت. این کارخانه موفق شده نشان استاندارد را دریافت کند و ما برای تامین گندم این کارخانه سهمیه در نظر خواهیم گرفت. این تلاش‌ها در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و تولید ملی است که بسیار ارزشمند است. ما از سرمایه‌گذاران دیگر استان‌ها نیز دعوت می‌کنیم همچون آقای رفیعیان در استان مرکزی سرمایه‌گذاری کنند.
رفیعیان، سرمایه گذار کارخانه آرد برکت و صاحب شرکت صنایع «آرد رفیعیان» در این مراسم با اشاره به نصب پیشرفته‌ترین تجهیزات و ماشین‌آلات در این کارخانه اظهار کرد: این کارخانه روزانه توان تولید 170 تن گندم را داراست. از زمان شروع پروژه احداث این کارخانه تاکنون بیش از 500 نفر به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم اشتغال داشته‌اند. سیلوی 10 هزار تنی آرد در دست ساخت است و اکنون مراحل زیر ساختی آن انجام شده است. با تکمیل این سیلو ظرفیت کارخانه تا دو برابر افزایش خواهد یافت.
وی احداث این پرژه را در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و منویات رهبری خواند و افزود: این کارخانه با اعتبار 270 میلیارد ریالی تماما توسط بخش خصوصی ایجاد شده است و لازم می‌دانم از مساعدت‌های دولت تدبیر و امید تشکرکنم. از استاندار محترم می‌خواهم سهمیه تولید آرد نراق و دلیجان را نیز به این کارخانه اختصاص دهند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه

امتداد -بر اساس احکام بودجه، امسال ۱۹ میلیارد دلار برای حمایت از تولید وارد صندوق توسعه خواهد شد و ۱۰۰ همت به سرمایه بانک مسکن برای جهش تولید مسکن تزریق می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،‌ نگاهی به احکام بودجه ۱۴۰۳ در خصوص حمایت از تولید نشان میدهد از کانالهای متفاوت شامل تخصیص مستقیم منابع دولتی و ارائه تسهیلات ریالی و ارزی، برنامه حمایت از تولید در دستور کار دولت و مجلس قرار خواهد گرفت.

درگام نخست از ۳۱ هزار میلیارد تومان منابع مستقیم لحاظ شده برای حمایت از تولید ۷۰ درصد در اختیار استانها قرار خواهد گرفت. بر این اساس به هر استان حدود ۷۰۰ میلیارد تومان تخصیص خواهد یافت.۳۰ درصد مابقی نیز در اختیار دولت قرار خواهد گرفت. وقتی این منابع با تسهیلات بانکی تلفیق میشود به ۹۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت تبدیل خواهد شد.

۱۰۰همت به سرمایه بانک مسکن تزریق میشود

در سال جاری سرمایه بانک مسکن حدود ۱۰۰ همت افزایش خواهد یافت که از این فضا برای جهش تولید مسکن در سراسر کشور استفاده خواهد شد.

واریز ۱۹ میلیارد دلار به صندوق توسعه

همچنین در سال ۱۴۰۳ حدود  ۱۹  میلیارد دلار از محل فروش نفت؛ وارد صندوق توسعه ملی می‌شود که این رقم به عنوان تسهیلات در اختیار بخش خصوصی در جهت ارتقا تولید قرار خواهد گرفت.

۶۴۰ همت سرمایه گذاری مستقیم شرکتهای دولتی نیز از دیگر کانالهای اصلی ارتقا تولید در کشور خواهد بود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد
  • سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • (تصاویر) کارخانه عضله سازی هادی چوپان افتتاح شد!
  • قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاح کارخانه هادی چوپان + عکس
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه