Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرگرد پاسدار داود نقی‌پور در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به نقش بسیج در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نقش‌آفرینی‌های بسیج در صحنه‌های مختلف کشور نمایانگر عمق اجتماعی و هویت مردمی این نهاد است.

وی افزود: نقش بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی، بی بدیل و مؤثر بوده و در طول زمان‌های مختلف در حوزه خدمت‌رسانی به مردم تعریف شده است چرا که بسیج به معنای واقعی در حال خدمت‌رسانی خالصانه و بی‌چشمداشت به مردم عزیز ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول روابط عمومی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به اقدامات موثر بسیج در کشور اشاره کرد و گفت: امروز در عرصه‌های مختلف علمی، سازندگی، توسعه و آبادانی، اقتصاد و ... بسیج و بسیجیان وارد عرصه شده و با روحیه انقلابی در حال خدمت به ایران اسلامی هستند.

وی با تأکید بر نقش رسانه‌ها در انعکاس عملکرد بسیج، بیان کرد: امروز رسانه‌های انقلابی باید برای امیدآفرینی و رفع مشکلات مردم تلاش جدی به کار گیرند.

نقی‌پور با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، تصریح کرد: امسال نیز همچون سالهای گذشته برنامه‌های مختلفی در خصوص گرامیداشت هفته بسیج در استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری مصاحبه، میزگرد و رسانه‌ای کردن برنامه‌های مختلف بسیج از جمله برنامه‌های رسانه‌های استان در هفته بسیج خواهد بود.

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت(ع) استان اردبیل از تلاش‌های خبرنگاران خبرگزاری فارس در خصوص پوشش و انعکاس رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 و اجتماع عظیم بسیجیان تقدیر کرد و اذعان داشت: عملکرد خبرگزاری فارس در استان اردبیل در زمینه انعکاس اخبار صحیح، به‌موقع و دقیق سپاه و بسیج استان اردبیل ستودنی است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید ناصر عمرانی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر اهرم به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار کرد: حضور در منزل شهدا و زیارت خانواده آنها که افرادی‌صبور و کم توقع هستند، افتخاری بزرگ برای همه مسئولان نظام اسلامی است و همه ما در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم در مسیر راه شهدا ثابت قدم می‌کند.

وی تصریح کرد: حضور خانواده‌های معزز و معظم شهدا در بین ما نعمت بزرگی برای جامعه اسلامی است و نباید این حضور در منزل شهدا تنها به یک دیدار خلاصه و محدود گردد بلکه لازم است برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه این دیدارها به صورت مستمر بوده و توصیه خانواده معزز و معظم شهدا در خدمت رسانی به جامعه مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: در دیدارهایی که انجام می‌شود خانواده معظم شهدا هیچ گاه خواسته شخصی از مسئولان نداشته و ندارند و در همه دیدارها توصیه‌هایی خانواده معزز و معظم شهدا به مسئولان خدمت رسانی بی منت به مردم است که این هم نشان از بزرگواری و روحیه بلند آنان در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا در دفاع از ارزش‌های اسلامی تمام هستی خود را تقدیم راه خدا کردند و این کمترین وظیفه مسئولان است تا ضمن سرکشی به آنان، از نزدیک با مسائل و مشکلات آن‌ها آشنا شده و با افتخار در صدد رفع مشکلات بر آیند.

لطفی اضافه کرد: آنچه امروزه داریم همه آنها مدیون خون پاک و مطهر شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و آزادگان هستیم و هیچ شکی در آن نیست.

کد خبر 6087654

دیگر خبرها

  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • اتصال زیست‌بوم فناوری به عرصه آبادانی با «آبادیران»
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم